۱۰۴۱۰۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اجازه سلب امنیت را به اشرار نمی‌دهیم

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه به زودی انتقام خون شهدای مرزبان در دشت‌آزادگان را از قاچاقچیان می‌گیریم، گفت: اجازه سلب امنیت و آسایش مردم را به اشرار نمی‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه به زودی انتقام خون شهدای مرزبان در دشت‌آزادگان را از قاچاقچیان می‌گیریم، گفت: اجازه سلب امنیت و آسایش مردم را به اشرار نمی‌دهیم‌.

سردار ‌احمدعلی گودرزی‌ در حاشیه بازدید از محل درگیری و شهادت ۲ تن از مرزبانان با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت‌زنی و انجام ماموریت‌های محوله بود که اشرار مسلح با آنان درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه سروان "مقداد بویر" و استواریکم "عبداله مومن زاده" از کارکنان هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از کارکنان مرزبانی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: در این درگیری اشرار مسلح نیز متحمل خسارات و تلفاتی شده‌اند که به محض تکمیل اطلاعات، اخبار آن از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

سردار گودرزی اظهار داشت: شهادت این ۲ مرزبان غیور نه تنها عزم و اراده کارکنان جان برکف مرزبانی در دفاع از کیان اسلامی را کم نخواهد کرد، بلکه آنها را مصمم خواهد کرد تا با تمام توان و قدرت بیشتر، ضمن حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اشرار و قاچاقچیان حاضر در مرزها برخورد قاطعی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت جزء افتخارات فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران در مرزبانی است و نیروهای مرزبانی هیچ گاه اجازه نخواهند داد که اشرار و قاچاقچیان خللی در مرزها به وجود آورده و یا موجب سلب امنیت و آسایش مردم شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج