جاباما
۱۰۴۱۱۹۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

هشدار صریح سرلشکر باقری به شیوخ ابوظبی

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در هشداری صریح خطاب به شیوخ ابوظبی گفت:«ببینید امارات ظرف یکی دو سال گذشته پیام هایی فرستاد که می‌گفت «ما مثل عربستان نیستیم و به ما با آن نگاه نگاه نکنید.»، اما وقتی آمد و این رابطه را که در حد سرویس‌های اطلاعاتی بود علنی کرد ، این یعنی ایجاد پایگاه نظامی و پایگاه اطلاعاتی و عملیاتی و سایبری که موضوع دیگری است.

روزنامه خراسان: رئیس ستادکل نیروهای مسلح در هشداری صریح خطاب به شیوخ ابوظبی گفت:«ببینید امارات ظرف یکی دو سال گذشته پیام هایی فرستاد که می‌گفت «ما مثل عربستان نیستیم و به ما با آن نگاه نگاه نکنید.»، اما وقتی آمد و این رابطه را که در حد سرویس‌های اطلاعاتی بود علنی کرد ، این یعنی ایجاد پایگاه نظامی و پایگاه اطلاعاتی و عملیاتی و سایبری که موضوع دیگری است.

اگر پای صهیونیست‌ها به منطقه باز شود و خدشه‌ای در دفاع و امنیت ما ایجاد شود آن‌وقت ما به این ها به‌چشم کسی که به خصم پایگاه ارائه داده است نگاه می‌کنیم و رفتاری را می‌کنیم که با دشمن می‌کنیم.»

سرلشکر باقری همچنین تصریح کرد: «ما کشوری هستیم که خودمان تصمیم می‌گیریم راهبرد دفاعی‌مان چگونه باشد و چگونه بجنگیم. در دنیا تنها چند کشور این‌گونه هستند و بقیه مقلد دیگران هستند.

دفاع مقدس مرزهای امنیت ملی را از مرزهای جغرافیایی جلوتر برده که شهید سلیمانی پرچمدار این حرکت بود.» به گزارش تسنیم، سرلشکر باقری درباره تقابل مستکبرین با جمهوری اسلامی و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: « ما یک روزی در حوالی اهواز از انقلاب و کشور دفاع می‌کردیم، الان بحث سر این است که جمهوری اسلامی در سوریه نباشد و بحث سر این است که اگر نیروهای مورد حمایت ایران در سوریه باشند چه خطری برای اسرائیل دارد. البته اگر درست برنامه‌ریزی کنیم جایگاه بالاتری پیدا می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی عالی سردار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر سردار

    • بدون نام

      درودبر باقری

    • بدون نام

      احسنت

    • ناشناس

      دلت که به خدا وصل باشد ترس نداری ، مرد جنگی هیچوقت پشت به دشمن نمیکنه و با غرور و محکم جلوی دو تا پیزوری عرب کم نمیاره ، این عربها و اسرائیل از ترس جنگ قرارداد امضا کردند

    • بدون نام

      مگه همه کار کشورای دیگه اید؟ به شما چه مربوط

    • امیر

      درود بر شرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج