۱۰۴۱۳۸۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

شرط «نمایش اول» در «سینماحقیقت» حذف شد

دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» خبر از حذف شرط نمایش اول فیلم‌های مستند ایرانی برای حضور در این دوره‌ جشنواره داد.

سینماپرس: دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» خبر از حذف شرط نمایش اول فیلم‌های مستند ایرانی برای حضور در این دوره‌ جشنواره داد.
شرط «نمایش اول» در «سینماحقیقت» حذف شد
طبق آیین‌نامه دوره چهاردهم «سینماحقیقت» و اعلام قبلی، مقرر شده بود که شرط نمایش اول یا همان Iranian Premier فیلم‌های بخش «مسابقه ملی» و «جایزه شهید آوینی» در این دوره اعمال شود، اما به دلیل شرایط ویژه ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، اعتراض برخی مستندسازان نسبت به عدم اطلاع از این قانون و فرصت‌های محدود نمایش برای فیلمسازان در این مقطع زمانی، محمد حمیدی‌مقدم دبیر جشنواره «سینماحقیقت» این شرط را حذف و به سال آینده موکول کرد.
در بند ۲ مقررات و مشخصات مربوط به اثر در فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» آمده بود که آثار بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی پیش از این نباید در تلویزیون، اکران عمومی، شبکه نمایش خانگی و یا جشنواره داخلی دیگری به نمایش درآمده باشند.
آخرین فرصت ثبت‌نام در جشنواره «سینماحقیقت»، روز ۱۲ مهرماه ۹۹ اعلام شده است و متقاضیان می‌بایست فرم شرکت در این رویداد بزرگ سینمای مستند ایران را روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir و یا وب‌سایت مرکز گسترش www.defc.ir به صورت آنلاین تکمیل کرده و نسخه نهایی فیلم خود را از طریق ارائه لینک یا به شکل فیزیکی، تا پایان روز ۱۵ مهر به دبیرخانه سینماحقیقت ارائه کنند.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، در آذرماه ۱۳۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج