۱۰۴۱۴۴۷
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

دستمزد مربی تیم ملی فوتسال نزدیک خط فقر

با وجود اینکه رقم دستمزد مربی تیم ملی فوتسال در مقایسه با فوتبال ناچیز است، فدراسیون فوتبال همین دستمزد را هم پرداخت نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: با وجود اینکه رقم دستمزد مربی تیم ملی فوتسال در مقایسه با فوتبال ناچیز است، فدراسیون فوتبال همین دستمزد را هم پرداخت نکرده است.

این روزها بحث جدایی محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال از کادر فنی و پیوستن او به تیم فوتسال گیتی پسند مهمترین خبر اطراف تیم ملی فوتسال است و حتی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نیز نسبت به پرداخت نشدن دستمزد کادرفنی اعتراض کرد.

ناظم الشریعه گفت که وقتی برای فوتبال میلیاردها تومان هزینه می‌شود نباید دستمزد مربیان تیم ملی فوتسال با تاخیر پرداخت شود. پس از کناره گیری هاشم زاده از تیم ملی، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال ابتدا گفت که او استعفا نکرده اما بد نیست بدانید که هاشم زاده و دیگر مربیان تیم ملی قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشتند که بخواهند استعفا کنند.

فدراسیون فوتبال از ابتدای سال ۹۹ برای تمدید قرارداد با مربیان تیم ملی فوتسال تعلل کرده و هاشم زاده در شرایطی عطای ماندن در تیم ملی را به لقایش بخشید که قرارداد سال ۹۹ بسته نشده است.

از سوی دیگر او با طلبی ۱۶۰ میلیون تومانی راهی اصفهان شد. هاشم زاده بابت ۱۶ ماه فعالیتش در تیم ملی دستمزدی دریافت نکرده و از آنجایی که قرارداد او ماهیانه ۱۰ میلیون تومان بوده است فدراسیون فوتبال ۱۶۰ میلیون به این مربی بدهکار است. اخیرا اعلام شد که خط فقر زیر ۱۰ میلیون تومان است و با توجه به دستمزد مربی تیم ملی، او همین قراردادی که نزدیک به خط فقر است را هم از فدراسیون نگرفته است. این دستمزد و افتخاراتی که فوتسال داشته را با دستمزد و افتخارات فوتبال مقایسه کنید تا پی ببرید که فدراسیون فوتبال تا چه اندازه نسبت به این رشته پرافتخار بی توجه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام میدونی چیه این فدراسیون زبان نمیفهمه این فدراسیون باید با زبون ویلموتس باید باهش حرف زد باید به زور حق این مربیارو گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج