۱۰۴۱۴۹۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شاه‌دزد تهران با ۳۰۰خودروی سرقتی گیر افتاد

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

میزان نوشت: معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی اظهار داشت: در اواخر تیرماه امسال تعدادی از شهروندان با در دست داشتن پرونده‌های ارجاعی به پلیس آگاهی به کارآگاهان مراجعه و اظهار داشتند خودروشان را در جلوی ساختمان پارک، ولی پس از مراجعه متوجه سرقت خودرو شده اند و پس از اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی و حضور ماموران کلانتری در محل، خودرومان را به صورت رها شده در محل‌های خلوت کشف و مشاهده کرده ایم که کلیه اموال با ارزش خودرو سرقت شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران اشاره کرد: کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت و با انجام اقدامات پیچیده پلیسی سرنخی از یک سارق حرفه‌ای پیروز ۳۰ ساله دارای ۹ فقره سابقه کیفری به دست آوردند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی دریافتند پیروز پس از آزادی از زندان در اسفندماه سال گذشته با تشکیل یک باند ۳ نفره خودرو سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: مخفیگاه متهم در حوالی شرق تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری سرکرده باند و سایر همدستانش اخذ شد.

وی با اشاره به اینکه بیست و نهم شهریور ماه کارآگاهان در یک عملیات ضربتی اعضای این باند را دستگیر و به اداره بیستم انتقال دادند، افزود: پیروز در بازجویی‌های صورت گرفته به ۳۰۰ فقره سرقت معترف شد و اظهار کرد، پس از آزادی از زندان برای اینکه رضایت شکات ام را بگیرم با تشکیل یک باند ۳ نفره و پرسه زنی در سطح شهر تهران، خودروهای فاقد ایمنی را شناسایی و در یک فرصت مناسب خودرو را سرقت و پس از سرقت اموال با ارزش آن به صورت رها شده در خیابان‌های خلوت رها می‌کردیم.

سرهنگ میرزکی ابراز داشت: سارق جوان ادامه داد، اموال مسروقه را به مالخرانی در محدوده‌های غرب تهران می‌فروختیم سپس پول حاصله را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.
این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات سرکرده باند موفق شدند یکی از خریدار اموال مسروقه را در محدوده غرب تهران شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی را بازداشت کنند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات تبهکاران و تلاش‌های بی وقفه کارآگاهان، تاکنون ۱۰۰ تن از مال باختگان شناسایی و هر ۴ متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج