جاباما
۱۰۴۱۶۴۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری مرد اسیدپاش در آشپزخانه

مردی که به اتهام اسیدپاشی به همسرش تحت تعقیب پلیس بود در آشپزخانه‌ای در ازگل بازداشت شد.

روزنامه جام جم: مردی که به اتهام اسیدپاشی به همسرش تحت تعقیب پلیس بود در آشپزخانه‌ای در ازگل بازداشت شد.

صبح هجدهم شهریور امسال، زنی ۳۳ساله از خانه‌اش در حوالی خیابان پیروزی تهران بیرون آمد تا به محل کارش برود که از سوی شوهرش هدف اسیدپاشی قرار گرفت.زن جوان در بیمارستان مطهری تحت درمان قرار گرفت. با دستور احسان زمانی ، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی پایتخت در جست‌وجوی مرد اسیدپاش بودندکه ۲۰روز بعد، عصر ششم مهر امسال او در آشپزخانه یک غذاخوری در محله ازگل تهران بازداشت شد .

وی دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات گفت : دریکی از شهرهای استان خراسان رضوی زندگی می‌کردم و شغلم مصالح‌فروشی بود. همسرم تازه در دانشگاه حقوق قبول‌شده و به شهرمان آمده بود. پدرش خانه‌ای از پدرم خرید و دخترش در آنجا ساکن شد. در جریان همین آشنایی به او علاقه مندشدم و هشت سال قبل ازدواج کردیم. دوسال بعد به خاطر دخالت‌های اقوام به تهران آمدیم. چهارسال پیش به خاطر حمایت از همسرم با برادرش دعوایمان شد و کارمان به زدوخورد کشید و او را مصدوم کردم و مجبور به پرداخت ۱۸ میلیون تومان دیه شدم.

وی افزود: پنج ماه بعد از حضورمان در تهران، همسرم درخواست طلاق داد . به رفتارش مشکوک شدم و حس کردم قصد دارد از من جدا شود و با مرد پولداری ازدواج کند. البته همسرم منکر این موضوع بود. برای این‌که علاقه‌ام را به او اثبات کنم، در این مدت اعتیادم را به تریاک ترک کرده و قولنامه خانه را به نام او نوشتم. این کارها هم نتوانست همسرم را به این زندگی دلگرم کند و او با بخشیدن مهریه‌اش فقط طلاق می‌خواست. سرانجام درخواست طلاق را هم در دادگاه مطرح کرد و از من خواست توافقی جدا شویم و اگر اوضاع در آینده بهتر شد، دوباره ازدواج کنیم. من مخالفت کردم که همان ایام خواستگار سابق همسرم با من تماس گرفت و تهدید کرد باید او را طلاق بدهم. این تماس عصبی‌ترم کرد و سرانجام نقشه اسیدپاشی را اجرا کردم.

نمی‌خواستم از من جدا شود

مرد جوان پشیمان از اسیدپاشی است و خود را برای مجازات آماده کرده است. می‌گوید: هر مجازاتی را تحمل می‌کند اما حاضر به جدایی و طلاق همسرش نیست. در حاشیه جلسه بازپرسی در گفت‌وگو با جام جم به تشریح نقشه اسیدپاشی پرداخت.

نقشه اسیدپاشی را چطور اجرا کردی ؟

از چند روز قبل از اجرای آن ، نقشه را کشیده بودم. یک‌روزدرنبود همسرم و از انباری بطری اسید لوله‌بازکن را برداشته و به محل کارم بردم. روز حادثه قبل از رفتن به محل کارم به نزدیکی خانه همسرم رفتم. ۲۰دقیقه منتظر شدم و وقتی قصد رفتن به محل کارش را داشت، روی او اسید ریختم.

به محل حادثه برگشتی ؟

خیر به آشپزخانه محل کارم رفتم و آنجا بودم.اما روز بعد از حادثه به بیمارستان رفتم و درباره وضعیت همسرم پرس‌وجو کردم. دو روز بعد از طریق واتس آپ با او حرف زدم و گفتم پشیمانم. خودت کوتاه نیامدی و باعث شدی که من دست به اسیدپاشی بزنم و این‌طور قربانی شوی و من هم گرفتار. با این کار می‌خواستم کاری کنم او نتواند با فرد دیگری ازدواج کند و همیشه برای من باشد که با اسید او را سوزاندم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ندا

      امان از تعصب بیجا
      امان از کج فهمی
      امان از بی عقلی
      خدایا ما رو به حال خودمون واگذار نکن...الهی آمین

    • بدون نام

      خدایا این زن ها چرا اینجوین

    • بدون نام

      بازم تهران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج