۱۰۴۱۷۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یک تیر و دو نشان سرخ‌ها؛ انتقام پرسپولیس

پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل پاختاکور، علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم، انتقام شکست خود در فصل قبل و همچنین باخت استقلال و شهرخودرو را هم از نماینده ازبکستان بگیرد.

خبرگزاری میزان: پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل پاختاکور، علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم، انتقام شکست خود در فصل قبل و همچنین باخت استقلال و شهرخودرو را هم از نماینده ازبکستان بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از صدرنشینی در گروه C که بالاتر از التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات ایستاد، تنها نماینده باقی مانده قطر را هم در یک‌هشتم نهایی از پیش رو برداشت. شاگردان گل‌محمدی در گروه خود پرنوسان ظاهر شدند. آنها ابتدا در دیدار رفت و برگشت مقابل الدحیل شکست خوردند اما در دو بازی مقابل التعاونی که هم الدحیل را شکست داد و هم الشارجه برده بود، به پیروزی رسیدند.

همین موضوع شرایط گروه پرسپولیس را پیچیده کرده بود تا آخرین روز هر چهار تیم شانس صعود داشتند و در نهایت هم، التعاونی که تا روز آخر با ۶ امتیاز، تیم چهارم جدول بود، با پیروزی مقابل الدحیل صدرنشین که شانس اول صعود بود، به همراه پرسپولیس به مرحله بعد صعود کردند. پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به السدی خورد که بسیاری معتقد بودند با بازیکنان میلیاردی‌اش و هدایت ژاوی نامدار، روی کاغذ بازنده است اما چنین نشد و شاگردان یحیی با تک گل عیسی آل‌کثیر، مهاجم جدیدشان، به مرحله یک چهارن نهایی رسیدند تا به مصاف پاختاکور بروند.

در سوی دیگر پاختاکور که در گروه B رقابت‌ها، با الاهلی امارات، الهلال عربستان و شهرخودرو همگروه بود، با حذف الهلال توسط afc، به دلیل تعداد زیاد بازیکنان کرونایی‌اش، به عنوان تیم صدرنشین گروه صعود کرد. پاختاکور در گروه خود در دیدار رفت و برگشت شهرخودرو را برد و در مرحله یک هشتم نهایی هم در یک بازی برتر، استقلال دیگر نماینده ایران را هم برد تا در این مرحله به پرسپولیس برسد.

حالا پرسپولیس این فرصت را دارد تا هم انتقام دو نماینده دیگر ایران را از نماینده ازبکستان بگیرد، هم انتقام شکست خود در فصل گذشته مقابل این تیم را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج