۱۰۴۱۷۶۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عابدزاده نه، اما با طارمی مشورت کردم

مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا با بیان اینکه از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد داشته است، گفت: برای انتخاب تیم سانتاکلارا و حضور در پرتغال با مهدی طارمی مشورت کردم.

خبرورزشی: مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا با بیان اینکه از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد داشته است، گفت: برای انتخاب تیم سانتاکلارا و حضور در پرتغال با مهدی طارمی مشورت کردم.

شهریار مغانلو درباره انتخاب تیم سانتاکلارا و حضورش در این تیم پرتغالی به «رادیو تهران» گفت: برای انتخاب تیم سانتاکلارا تحقیق کردم. سانتاکلارا تیم خوبی است و مربی با شخصیت و کاربلدی دارد. می‌خواستم با تیم سانتاکلارا به چیز‌هایی که مدنظر دارم برسم.

مهاجم سابق تیم پیکان با بیان اینکه از کشور‌های قطر، بلژیک و دیگر تیم‌های پرتغال هم پیشنهاد داشته است، یادآور شد: در نهایت تیم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم اینجا برای کشورم الگوی خوبی باشم و به چیز‌هایی که در ذهنم هست برسم.

مغانلو در پاسخ به این سؤال که آیا قراردادش با تیم پرتغالی از نظر مالی رضایت بخش است؟ تاکید کرد: از لحاظ مالی می‌توانستم در ایران بالای ۴-۵ برابر قرارداد فعلی بگیرم. پول برایم مهم نیست. می‌خواهم به هدفم برسم و از انتخاب سانتاکلارا راضی هستم.

وی در خصوص اینکه آیا با دیگر لژیونر‌های ایران در پرتغال هم مشورت کرده است؟ گفت: با مهدی طارمی درباره شرایط پرتغال صحبت کردم. تحقیق کرده بودم و از او مشورت گرفتم و چیز‌های مثبتی گرفتم، اما با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم.

مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا درباره جدیت پرسپولیس برای به خدمت گرفتنش اظهار کرد: جا دارد از پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر مثل تراکتور و سپاهان تشکر کنم. از این باشگاه‌ها ممنون هستم، ولی می‌خواستم به اروپا بیایم.

مغانلو در پایان اظهار امیدواری کرد که «لباس مقدس» تیم ملی را در آینده بپوشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج