جاباما
۱۰۴۱۹۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خان‌محمدی:

ترکیب فعلی پرسپولیس از تیم برانکو قوی‌تر است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است رقیب این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار قدرتمند است اما تیم فعلی تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» نیز از تیم برانکو ایوانکوویچ قدرت بیشتری داشته و باهماهنگی بیشتر می‌تواند تا پای فینال پیش برود.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت پرسپولیس معتقد است رقیب این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار قدرتمند است اما تیم فعلی تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» نیز از تیم برانکو ایوانکوویچ قدرت بیشتری داشته و باهماهنگی بیشتر می‌تواند تا پای فینال پیش برود.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگویی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و توپ را به کناره‌ها برد تا بتواند از ضعف السد استفاده کند که توپ را روی همین تاکتیک دوبار به تیر دروازه حریف زد. فکر می‌کنم کادر فنی کاملا برای این بازی تدابیر لازم را داشت.

وی ادامه داد: السد به خوبی توسط کادر فنی آنالیز شده بود و آنها می‌دانستند که چطور باید مقابل این تیم بازی کنند. خدا را شکر که بچه‌های پرسپولیس از پس این تیم قدرتمند برآمدند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازی حساس این تیم با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: داستان پاختاکور با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. پاختاکور تیم قدرتی است که به خوبی توپ را حفظ می‌کند و به نظرم از النصر و الاهلی عربستان قوی‌تر است. بازیکنان این تیم در اکثر نبردهای یک به یک برنده می‌شوند و این یک مزیت بزرگ برای آنها است.

خان محمدی افزود: همانطور که دیدید استقلال هم نتوانست مقابل پاختاکور بازی کند چون آنها تیم بسیار خوبی هستند هر چند داستان پرسپولیس با استقلال فرق می‌کند. پرسپولیس نسبت به استقلال سرحال‌تر است و از نظر تیمی قدرت بیشتری دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس توانایی این را دارد تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؟ تاکید کرد: به نظر من تیم فعلی پرسپولیس از تیمی که با برانکو به فینال رفت قوی‌تر است. اگر بیشتر با هم هماهنگ شوند راحت می‌تواند تا پای فینال برود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره کمبود بازیکن این تیم در پست دفاع راست گفت: با این که سیامک نعمتی در این پست خیلی خوب بازی کرده اما واقعاً کمبود بازیکن احساس می‌شود البته به نظر من پرسپولیس آنقدر تیم خوبی است که بازیکنان می‌توانند ضعف در این منطقه را هم پوشش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج