۱۰۴۲۰۱۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مقاومت سعادتمند برابر وزارت؛ استعفا نمی‌دهم

بعد از حدود ۶ ماه از حضور احمد سعادتمند در باشگاه استقلال به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه روز گذشته شایعه‌های زیادی درخصوص برکناری مدیرعامل آبی‌پوشان منتشر شده و برخی اخبار حکایت از قطعی‌بودن این ماجرا داشت.

روزنامه فرهیختگان: بعد از حدود ۶ ماه از حضور احمد سعادتمند در باشگاه استقلال به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه روز گذشته شایعه‌های زیادی درخصوص برکناری مدیرعامل آبی‌پوشان منتشر شده و برخی اخبار حکایت از قطعی‌بودن این ماجرا داشت، این درحالی است که تقریبا چند ساعت قبل‌تر از آن سعادتمند در چند پیام تصویری در کانال باشگاه درخصوص برخی مسائل ازجمله مذاکرات با استراماچونی و سایر اتفاقات مرتبط با سفر استقلال به قطر به شفاف‌سازی پرداخته و درخصوص برخی اتفاقات عجیب ازجمله قلیان کشیدن یک بازیکن در اردوی قطر پرده برداشت و همین موضوع باعث شد تا به جز بحث برکناری، ۲۴ ساعت پرحاشیه و پرماجرا پیرامون سعادتمند ایجاد شود.

البته قبل از اینکه به ماجرای برکناری مدیرعامل استقلال و صحت و سقم آن ورود کنیم این توضیح درخصوص رسوایی قلیانی‌ها توسط سعادتمند لازم است که او به‌نوعی مجبور به پرده برداشتن از این ماجرا شده، چراکه بعد از اطلاع پیدا کردن حراست نهادهای ذیربط و ورود وزارت ورزش به این ماجرا، آنها سوءمدیریت را در این قضیه بی‌تاثیر ندانستند و سعادتمند مجبور شد در پیام تصویری خود به این موضوع اشاره کند و در ادامه نسبت به برخورد با این دسته از بازیکنان هشدارهای لازم را بدهد. درواقع اگر اولتیماتوم و کنایه‌های وزارت ورزش درخصوص سوءمدیریت مدیران استقلال در جریان سفر به دوحه مطرح نبود، سعادتمند هیچ‌گاه دست به خودزنی نزده و نسبت به این ماجرا شفاف‌سازی نمی‌کرد.

مقاومت برای استعفا

نکته قابل‌توجه در صحبت‌های سعادتمند این بود که وی چشم امید به روزهای آینده دوخته و حتی با وجود منتفی‌شدن مذاکرات از سوی الکس نوری همچنان این سرمربی دورگه را بین گزینه‌های سرمربیگری استقلال در آب‌نمک نگه داشته تا بتواند در جلسه بعدی هیات‌مدیره مجوز مذاکره و بستن قرارداد با این سرمربی را از اعضا بگیرد، هرچند این جلسه قرار بود دوشنبه‌گذشته برگزار شود که با دخالت اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات‌مدیره استقلال این جلسه به آینده موکول شد. برداشت سعادتمند این بوده که احتمالا قرار است اتفاقاتی بیفتد، البته با اعلام یکی از مقامات مسئول در وزارت ورزش شنیده می‌شود قرار است این جلسه مهم و حیاتی امروز برگزار شده تا تصمیماتی درخصوص باشگاه استقلال گرفته شود.

با این حال خبرنگار «فرهیختگان» در گفت‌وگویی با سعادتمند به صحت‌وسقم این ماجرا پرداخت و او بار دیگر تاکید کرد قصد استعفا ندارد و نمی‌داند که مسئولان چه برنامه‌ای دارند. با این حال شنیده می‌شود ۳ عضو هیات‌مدیره استقلال در جلسه‌ای با وزیر ورزش، مذاکرات و اقدامات لازم برای برکناری سعادتمند را انجام داده‌اند تا جایی‌که گفته می‌شود بعدازظهر روز گذشته با وی از سوی وزارت ورزش تماس گرفته و اعلام شده برای حفظ شأنش قبل از برکناری، استعفای خود را تقدیم کند تا بدین‌منظور و بعد از تقدیم استعفا یکی از اداره کل‌های وزارت مثل سابق برای مدیریت به وی داده شود که سعادتمند اعلام کرده نه قصد استعفا دارد و نه چشمی به مدیرکلی دوخته است و می‌خواهد در استقلال به کارش همچنان ادامه دهد.

نکته قابل‌توجه اینکه همچنان اصرار و فشارها هم از سوی وزارت ورزش و هم برخی اعضای هیات‌مدیره برای برکناری سعادتمند وجود داشته و ادامه دارد اما او که مدتی می‌شود با وزیر میانه‌اش شکرآب شده و ارتباط خوب گذشته بین طرفین برقرار نیست، قصد دارد به هرشکل ممکن به کار خود در استقلال ادامه دهد و حاضر نیست استعفا کند. البته برخی اقدامات نیمه‌کاره اقتصادی و نتیجه نگرفتن از آنها برای ایجاد منابع پایدار مالی در باشگاه تا اینجای کار این مقاومت را در مدیرعامل فعلی استقلال به وجود آورده و او اصرار دارد تا پایان کار بتواند همچنان بالای سر این تیم باشد.

صدای پای مجیدی و موسوی

درنهایت اینکه اگر سعادتمند برکنار شده و خلیل‌زاده یا هر فرد دیگری به‌عنوان نفر اول باشگاه بر مسند سرپرستی یا مدیریت بنشیند تمام معادلات این باشگاه ازجمله برای انتخاب‌ سرمربی به هم خواهد ریخت و با وجود این احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی و عبدالرضا موسوی به‌عنوان عضو هیات‌مدیره نیز به گوش می‌رسد.

البته در پایان ذکر این نکته ضروری است که یکی از مقامات وزارت ورزش در این خصوص به «فرهیختگان» اعلام کرد آرامش باشگاه استقلال از هر چیز دیگری مهم‌تر است و این موضوع باعث می‌شود با وسواس و دقت بیشتری درخصوص اتفاقات این باشگاه تصمیم‌گیری شود. وی همچنین از تغییرات یا برکناری سعادتمند ابراز بی‌اطلاعی کرده و تغییرات در این برهه زمانی را به ضرر آرامش استقلال دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره اجنه نشستند آش جدید برای استقلال بپزند این شده کار هرساله برای نابود کردن استقلال!

    • باورصاد

      اگربروی وگور خودت وسلطانی خر گم کنید ممنون می شویم اگرنش با زور تی پائی

    • رامین

      هر سال زمان تیم بستن و شروع لیگ جدید همین داستان تکرار میشه ، اینها گرگ اند در پوست گوسفند!!!!!!

    • اهورا مزدا

      هر سال سازمان و شخص مسعود لنگی استقلال رو بهم میریزه و عجیب هم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج