۱۰۴۲۰۳۳
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

یک چهارم نهایی آسیا؛ امشب، دلخوشی مردم باشید

یک فرصت و فقط یک شانس. راه دیگری نیست. برای رسیدن به فینال آسیا ابتدا باید پاختاکور را برد و بس. تعارف که نداریم، دلخوشی این روز‌های مردم شده همین فوتبال.

روزنامه جام‌جم: یک فرصت و فقط یک شانس. راه دیگری نیست. برای رسیدن به فینال آسیا ابتدا باید پاختاکور را برد و بس. تعارف که نداریم، دلخوشی این روزهای مردم شده همین فوتبال.

اگر نه کار و بار و دلار و...که کمرشان را شکسته است. این حرف ما نیست. فضای مجازی پرشده از این حرف‌ها. بعد از بازی با السد خیلی‌ها بودند که می‌گفتند: «ماشالا پرسپولیس. ماشالا بچه‌ها. شیرمادر حلال‌تان. در این شرایط سخت دل ما را خوش کردید.»

دلخوشی؛واژه‌ای که این روزها فوتبالی‌ها بیشتر رویش مانور می‌دهند و سعی می‌کنند دلشان را گره بزنند به اتفاقات خوب. به آرزوهایی که می‌شود به آن رسید و مثلا به فینالیست شدن دوباره پرسپولیس در آسیا. می‌شود اما ساده نیست. حریف پاختاکور است و نباید دست‌کم‌اش گرفت. همین چند روز پیش بود که آنها یکی از قدرت‌های ایران و آسیا یعنی استقلال را از گردونه رقابت‌ها حذف کردند.

هر چند که در آن بازی هم ناداوری‌های زیادی شد اما در نهایت مقابل تیم برنده نوشتند پاختاکور. تیمی مرموز و قدرتی. پرسپولیس باید حسابی حواسش جمع باشد. شاید خیلی‌ها بگویند از السد که قویتر نیست؛ اما باید بگوییم که اگر قوی نبود در این مرحله چه کار می‌کرد؟

امشب خیلی‌ها چشم به تلویزیون خواهند دوخت و خیلی‌ها تسبیح به دست دعا خواهند کرد که یکی دیگر از آن ضربه‌های سرعیسی آل‌کثیر توی دروازه برود. خیلی‌ها دست به دعا برخواهند داشت که حامد لک، مثل همین دو- سه بازی اخیر باشد و قفل دروازه‌اش با هیچ کلیدی باز نشود.

شک نداریم که امشب خیلی از استقلالی‌ها هم پرسپولیسی هستند و قطعا برای این‌که نماینده ایران راهی مرحله بعد شود از ته دل دعا خواهند کرد. امشب لباس پرسپولیس قرمز نیست و سفید خوش رنگی است که می‌توان از آن به عنوان نماد تیم‌ملی ایران یاد کرد. امشب دل میلیون‌ها ایرانی گره خورده به دل همه بازیکنانی که مقابل پاختاکور بازی خواهند کرد. امشب یک بار دیگر دلخوشی‌شان را فراهم کنید آقایان پرسپولیسی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ♥️♥️♥️♥️

    • J..T

      خدایااااااااااا.
      امشب تو هم پرسپولیسی باش

    • سعید کریمی

      زنده باد پرسپولیس قهرمان

      پاسخ ها

      • باورصاد

        امشب خواهیم دید گندش درمیاد

    • ۶۶۶۶۶۶۴۴۴۴

      امیدوارم که ترکیب پرسپولیس سوار بر قدرت بدنی تیم حریف باشد .با خوش فکری های یحیی و مطهری .ومدیریت پیروانی ووووو بزرگی شاه کریم واصل غیرت تمامی بازیکنان که از زحمات وتشویق تداراکات هم نباید بسادگی گذشت .پس ی تیم خوب داریم میریم که بریم فینال غرب اسیا بعد کل اسیا .انشاءالله

    • fd

      به امید برد پرسپولیس کبیر

    • مجید مریدی

      یکبار دیگر به امید برافراشته شدن نام ایران..و شادی دل مردم سرزمینم که این روزها زیر بار مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند

      پاسخ ها

      • رسول

        عشق به تمام معنی.پرسپولیس ایران

      • رسول

        عشق به تمام معنی.پرسپولیس ایران

    • باورصاد

      دلخوشی مردم نه خیانت به مردم این بازی های سیاسی را راه انداختید که مردم سرگرم واز درب پشتی دزدیها افزایش داده شود

    • Bndboy

      این همبستگی تا زمانی وجود داشت که بعد از باخت استقلال توی آسیا و حذف اونا هوادارای پرسپولیسی هم ناراحت شدند ولی بعد از قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا تماشاگرای بقیه تیمها با پرچم ژاپن اومدند به ورزشگاه و شیرینی پخش کردند

    • استقلال

      خدایا هوای پرسپولیس ایران را داشته باش

    • روح‌الله

      نه بابا این کیسه کشا اینقدر حسودن که دعا میکنن پرسپولیس ببازه

    • فرهاد

      واقعا لعنت بر برترینها چرا نظر قبلی من در مورد لنگیها رو نذاشتین. همینه که مردم فکر میکنن تیم لنگ تیم حکومته. برترینها هم وارد فساد لنگیها شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج