جاباما
۱۰۴۲۱۳۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس در آستانه یک رکورد جدید

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین حضور خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دنبال ثبت رکورد جدید برای خود و فوتبال باشگاهی ایران است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در سومین حضور خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دنبال ثبت رکورد جدید برای خود و فوتبال باشگاهی ایران است.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شامگاه امروز چهارشنبه با پاختاکور ازبکستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار می کند که با حضور در این جایگاه توانست کنار باشگاه سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم های ایرانی راه یافته به مراحل بالا در آسیا لقب بگیرد.

سرخپوشان پایتخت قبل از این دو بار در یک چهارم حضور داشتند که هر دو مرتبه موفق به شکست رقیب خود شده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند. البته سرخپوشان یکبار به فینال رسیدند و بار دیگر در همان نیمه نهایی حذف شدند.

یحیی همچنان دنبال رکورد برانکو

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در مدت زمان حضور کمتر از یکسال خود در راس کادر فنی این تیم عملکرد قابل قبولی داشته است نمی خواهد روند موفقیت این تیم در چنین مرحله ای را با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف کند.

پرسپولیس در دو بار قبل که به نیمه نهایی راه یافته بود برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت خود داشت. حالا یحیی که پس از او توانسته است این تیم را به پوکر قهرمانی در لیگ برتر برساند می خواهد در آسیا نیز راه برانکو را ادامه دهد تا بتواند محبوبیت خود را نزد هواداران پرسپولیس بیشتر از قبل کند.

پرسپولیس در آستانه یک رکورد جدید

ایستادن بر قله باشگاهی ایران در آسیا

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان به تنهایی در صدر پرافتخارترین تیم های ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان می ایستد. سرخپوشان که همچون سپاهان و ذب آهن تجربه حضور در فینال آسیا را دارند با حضور در یک چهارم نهایی بازی های فصل جاری لیگ قهرمانان هم سطح افتخارات سپاهان از لحاظ صعود به مراحل حذفی این رقابت ها رسیدند. شاگردان گل محمدی در صورت موفقیت در این مرحله می توانند رکورد جدیدی را برای خود در فوتبال ایران و آسیا ثبت کنند.

شکستن طلسم پاختاکور

پرسپولیس تاکنون سه بار با پاختاکور بازی کرده است که دو بار تن به شکست داده و یک بار هم بازی دو تیم مساوی شده است. از این رو سرخپوشان پایتخت دنبال کسب اولین پیروزی خود مقابل نماینده پرقدرت ازبکستان هستند که تاکنون ۱۴ پیروزی مقابل تیم های مختلف فوتبال باشگاهی ایران نظیر استقلال و شهرخودرو داشته است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل پاختاکور ازبکستان بازی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واقعیت!

      یادمان باشد پرسپولیس . ذوب آهن و سپاهان تابحال در فینال حضور داشته اند و هیچ تیمی هنوز از ایران در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشده است. یعنی از نظر فیفا تعداد قهرمانی های ایران در لیگ قهرمانان آسیا صفر است که امیدواریم یه روز این طلسم هم توسط یک تیم ایرانی بشکند

    • بدون نام

      #کیسه -سهمیه -فساد
      عجیبه
      از کیسه حقیر کسی هنوز هوچیگری نکرده

    • رطششتقلال عروس العین

      ایشالله انتقام شششششششتقلال رو میگیریم

    • پرسپولیس استاد پوکر

      مگه استقلال به فینال نرفته که نامی ازش نیس
      ای شیطون

    • موسوی( پرسپولیس کبیر را عشق است)

      قابل توجه کیسه ها که ادعا دارن پر افتخار هستن.دو دوره ۴ تا تیم محلی را بردن و بهش افتخار هم میکنن!!!!

      پاسخ ها

      • م.ح

        چه ربطی داره ایناباصداوسیماهمه لنگی هستن برین پیج ای اف سی جدول تیمای قهرمان 38دوره روزده اینامنطق ندارن مثل شمااگه محلی بودسال 48بین 8تیم توهنگ کنگ حذف نمیشدین سال 68هم محمدان بنگلادش الهلال سه بارقهرمان شده یعنی بایدبگیم دوتاقهرمانیهاش محلی بودن دارین چرت میگیرم پس چراجدول ای اف سی قبول داره..

      • hamid

        لنگی جان . پر افتخار اس اس هستش حالا بشین دلخوش باش به این اراجیف

    • f. h

      پس کیسه کجاست خخخ بدبختا خخخ

    • کیسه تهران

      پس تیم پر افتخار و 2 ستاره کیسه کجاست؟ ما 2 بار قهرمان شدیم تو کوپا امجدیه. ی بارم رفتیم فینال دوم شدیم وقتی فینال تک بازی بود تو آزادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج