۱۰۴۲۱۷۲
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

هیچ فوتبالیستی در ایران قلیان نمی‌کشد؟

دستیار مجید نامجومطلق در استقلال گفت: در مورد بحث همراه داشتن قلیان باید این نکته را بگویم اگر کسی هم چنین کاری انجام داد کاملاً در خفا بود و مخفیانه صورت گرفته، چون نامجومطلق روی مسائل انضباطی فوق العاده حساس بود.

خبرورزشی: دستیار مجید نامجومطلق در استقلال گفت: در مورد بحث همراه داشتن قلیان باید این نکته را بگویم اگر کسی هم چنین کاری انجام داد کاملاً در خفا بود و مخفیانه صورت گرفته، چون نامجومطلق روی مسائل انضباطی فوق العاده حساس بود.

انتخاب شاهین صمدیان به عنوان دستیار از طرف مجید نامجومطلق با انتقاد برخی بازیکنان قدیمی استقلال مواجه شد. آن‌ها معتقد بودند در چنین شرایط حساسی بهتر بود یکی از پیشکسوتان آبی به عنوان مربی کنار نامجومطلق قرار می‌گرفت. این مسئله، نتایج استقلال و البته حاشیه‌های مربوط به لیگ قهرمانان آسیا موجب شد تا ظهر دیروز با صمدیان گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشیم.

بنیانگذار استقلال

پدرم یکی از بنیانگذاران باشگاه استقلال در دهه ۲۰ شمسی بود و از سال ۱۳۲۴ تا ۱۳۳۳ در تاج (استقلال) حضور داشت بنابراین خانواده ما با فضای این تیم اصلاً بیگانه نیست. البته یک‌سری صحبت‌هایی مطرح می‌شود که فقط مختص فوتبال ایران است. یک مربی بر اساس سلایق و اندیشه‌های خود همکارانش را انتخاب می‌کند و کاملاً باید به آن احترام گذاشت. من بازیکن سایپا بوده‌ام ولی آیا الان باید نسبت به انتخاب آقای پیروز قربانی به عنوان دستیار ابراهیم صادقی معترض باشم؟ آیا پیشکسوتان سایپا به خاطر این انتخاب علیه صادقی و قربانی مصاحبه کرده‌اند؟ قطعاً این‌طور نیست.

آقای صادقی تشخیص داد در این مقطع می‌تواند از پیروز قربانی عزیز استفاده کند و باید به انتخابش نهایت احترام را هم گذاشت. شاید باورتان نشود ولی هنگامی که آقای بهزاد غلامپور به من زنگ زد و گفت آقامجید مرا انتخاب کرده، اصلاً در تهران نبودم. من اهل لابی کردن نیستم و آقای نامجومطلق هم به هیچ عنوان چنین شخصیتی ندارد. بدون کوچک‌ترین چشمداشت مالی آمدم تا به استقلال و سرمربی محترمش کمک کنم.

بی‌بضاعت

باید حقیقت را قبول کنیم و براساس آن حرف بزنیم. شما بضاعت استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ببینید و سپس قضاوت کنید. قبل از رفتن به قطر ما گاهی اوقات فقط با ۱۷ بازیکن تمرین کردیم که تازه تعداد قابل ملاحظه‌ای از آن‌ها نفرات جوانان و امید استقلال بودند. موقع پرواز دچار مشکل شدیم و ویزای بسیاری از افراد صادر نشد. چند بازیکن ما به همین خاطر دو روز دیرتر به مجموعه اضافه شدند.

علی کریمی هم که دیرتر از بقیه آمد. در چنین شرایطی همان بازیکنانی که در اختیار داشتیم نیز دچار مصدومیت می‌شدند. برای مثال روزبه چشمی آسیب دیده بود و به لطف غیرت خودش و تلاش کادر پزشکی توانست بازی کند. غفوری هم مصدوم شد و البته میلیچ نیز محروم. با وجود همه این مشکلات انصافاً مقابل پاختاکور خوب بازی کردیم. فراموش نکنید دو ضربه پنالتی مسلم برای استقلال در این بازی گرفته نشد. آن‌هم مقابل تیمی که ۱۲ بازیکن ملی‌پوش داشت.

قلیان داخل چمدان

در مورد بحث همراه داشتن قلیان باید این نکته را بگویم اگر کسی هم چنین کاری انجام داد کاملاً در خفا بود و مخفیانه صورت گرفته، چون نامجومطلق روی مسائل انضباطی فوق العاده حساس بود. کادر فنی که نمی‌توانند داخل چمدان بازیکنان را بگردند و ببینند چه چیزی همراه خود آورده‌اند. یک نکته را هم باید خیلی صریح در موردش صحبت کرد. قلیان کشیدن اصلاً عادت پسندیده‌ای نیست ولی آیا الان در ایران هیچ بازیکنی قلیان نمی‌کشد؟ اگر بازیکنی به طور مخفیانه قلیان با خودش آورده، کادر فنی چطور می‌توانست متوجه شود؟

صبحانه داخل اتاق

در مورد بحث دیر بیدار شدن بازیکنان استقلال و اینکه بعضی از آن‌ها سر ظهر تازه صبحانه می‌خوردند نیز باید به این نکته اشاره کنم که به خاطر شیوع کرونا، اغلب اوقات صبحانه ما را در قالب پکیج دم در اتاق می‌آوردند. کارمندان هتل رأس ساعت ۹ صبح پاکت صبحانه را پشت در اتاق‌ها می‌گذاشتند ولی شاید بعضی نفرات آن را دیرتر مصرف می‌کردند. در این مورد اجباری وجود نداشت ولی همه بازیکنان موظف بودند رأس ساعت یک و نیم بعد از ظهر در جلسه فنی حاضر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هم تو راست میگی هم روحانی

    • بدون نام

      نکنه قلیون برای آرنج تیم بود

      پاسخ ها

      • انی

        نه برای زانوی تیم بود!!!

    • بدون نام

      تو قطر ولی می‌کشن نه

    • محمدتنها

      شمامیگیدپدرم حودهفتادسال قبل توی
      این باشگاه بازی میکردوخودم سایپا؟!!!
      خودت یادت میاددیروز چ کارکردی؟!!!

    • بدون نام

      بازم توجیه! ای بابا برانکو جمعا" با ۱۴ بازیکن جوان وبزرکسال با پنجره بسته نقل وانتقالی به فینال رفت تو میگی با ۱۷ بازکن دستمون بسته بود. هر کی چندروزی در باشگاه کیسه کشان کارمیکنه مرام مکتب کیسه رو نشون میده.

    • بدون نام

      خدا لعنت تون کنه که فقط دروغ بخورد ملت میدین

    • بدون نام

      صنعتی مصرف میکنند،قلیان دیگه مد نیست.

    • عارف فاضلی

      قلیان کشیدن هر فرد بخودش مربوطه
      اما اونم جا داره
      اخه شب بازی سرنوشت ساز قلیان ؟؟؟؟؟
      لطفا ب شعور مردم توهین نکنید
      یک پرسپولیسی

    • H.Yari

      حرف مفت نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج