۱۰۴۲۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ادامه پخش سریال جنجالی پس از اصلاحات

علی دارابی معاون سیما درباره سرنوشت سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی با توجه به اینکه شنیده می شود تصویربرداری فاز سوم آن ادامه دارد و اینکه چه زمانی شاهد از سرگیری پخش آن خواهیم بود؟ اظهار کرد: شبکه سه و تیم سازنده جلساتی درباره «سرزمین کهن» برگزار می‌کنند تا درباره اصلاحاتی که باید روی سریال انجام شود به جمع بندی برسند.

خبرگزاری مهر: علی دارابی معاون سیما درباره سرنوشت سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی با توجه به اینکه شنیده می شود تصویربرداری فاز سوم آن ادامه دارد و اینکه چه زمانی شاهد از سرگیری پخش آن خواهیم بود؟ اظهار کرد: شبکه سه و تیم سازنده جلساتی درباره «سرزمین کهن» برگزار می‌کنند تا درباره اصلاحاتی که باید روی سریال انجام شود به جمع بندی برسند.

چون فاز یک سریال آماده است و فاز دو آن نیز باید نهایی شود تا با انجام کارها پس از اینکه فیلمنامه فاز سه تصویب شد گروه برای تصویربرداری فاز سه اقدام کنند.

وی ادامه داد: اینکه سریال چه زمانی پخش خواهد شد به این بستگی دارد که چه زمانی اصلاحات مورد نیاز روی کار انجام شود. من از شبکه درخواست کردم نتیجه این موضوع را به من اعلام کند اما چون آقای تبریزی درگیر یک فیلم سینمایی در کرمان است و بعد هم به تعطیلات خوردیم برگزاری جلسه دچار تأخیر شد. این جلسه باید برگزار شود که من منتظر گزارش نتیجه آن هستم.

معاون سیما در پاسخ به پرسش دیگر مهر درباره وضعیت خرید پخش مسابقات فوتبال جام جهانی و روی آنتن رفتن آنها از شبکه های سیما تصریح کرد: همین امروز که ما در خدمت شما هستیم مجید زین العابدین مدیر شبکه سه به اتفاق جمعی به قطر رفتند چون تمام حق پخش این بازی ها توسط شبکه الجزیره خریداری شده است و ما در حال گفتگو با آنها برای انعقاد قرارداد هستیم.

دارابی در پایان تاکید کرد: ان شاء الله همه مسابقات را پخش خواهیم کرد و در شبکه های مختلف چون شبکه سه و شبکه ورزش تدارک خوبی دیده ایم تا مردم عزیز و فوتبال دوستان بتوانند برنامه های جام جهانی مسابقات تیم ملی ایران را ببیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج