جاباما
۱۰۴۲۳۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قاتل توییتری در ژاپن به قتل ۹نفر اعتراف کرد

مردی که در ژاپن به "قاتل توییتری" معروف شده، تمام اتهامات دادستانی را صحیح دانسته و به کشتن ۸ زن و یک مرد اعتراف کرده است. او پیکر قربانیان را تکه‌تکه کرده و قطعات را در فریزر نگه داشته است.

برترین‌ها: مردی که در ژاپن به "قاتل توییتری" معروف شده، تمام اتهامات دادستانی را صحیح دانسته و به کشتن ۸ زن و یک مرد اعتراف کرده است. او پیکر قربانیان را تکه‌تکه کرده و قطعات را در فریزر نگه داشته است.

مرد ۲۹ ساله در برابر دادگاهی در توکیو به تمام موارد ادعانامه دادستانی پایتخت ژاپن علیه خود اعتراف کرده است. او متهم است که هشت زن و یک مرد را تکه‌تکه کرده و در فریزر خانه‌اش جای داده است.

در بامداد هالووین ۲۰۱۷ مأموران پلیس در جستجوی زنی که ناپدید شده بود، خانه مسکونی شیرایشی را بازرسی کردند و در آنجا تکه‌پاره‌هایی از اجساد و استخوان انسان یافتند که در فریزر و جعبه ابزار انبار شده و روی آنها با فضولات گربه‌ها پوشانده شده بود تا بوی زیادی متصاعد نشود.

بنا به کیفرخواست دادستانی شیرایشی پس از تجاوز به زنان و برداشتن پول آنها، قربانیان را کشته است. او به یکی از زنان حدود ۳۶۰ هزار ین بدهکار بوده، یعنی مبلغی برابر ۲۹۹۰ یورو (حدود ۳۵۰۰ دلار).

بنا به تحقیقات پلیس، قاتل با استفاده از تماس‌های توییتری افرادی را شناسایی می‌کرده که در این پلتفرم به خودکشی تمایل نشان داده‌اند، سپس به آنها قول می‌داده که حاضر است آنها را در اجرای نقشه‌شان کمک کند و حتی احتمالا در کنار آنها بمیرد.

بدین سان او ۹ نفر در سنین میان ۱۵ تا ۲۶ ساله را به خانه خود کشانده است. وکیل مدافع متهم در دفاع از او گفته است که جنایت نه به نیت قتل بلکه با هدف اجابت میل افراد صورت گرفته است.

یک هیئت روانپزشکی پنج ماه وضعیت روانی متهم را زیر نظارت گرفت. بر این اساس دادستانی اعلام کرد که قاتل دارای مسئولیت کیفری است و در سپتامبر ۲۰۱۸ علیه او اعلام جرم کرد.

محاکمه شیرایشی در ژاپن توجه فراوانی برانگیخته و عده بی‌شماری از نزدیک روند دادرسی را دنبال می‌کنند.
انتظار می‌رود که حکم دادگاه در ماه دسامبر صادر شود.

این ماجرا توییتر را وادار کرد که در نشر پیام‌های حاوی تمایل به خودکشی محدودیت‌هایی ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج