جاباما
۱۰۴۲۳۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توضیح درباره اعزام زائر اربعین به عراق

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ اطلاعیه و دعوتنامه از سوی دولت عراق جهت حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی در عتبات عالیات به دست این ستاد و وزارت امور خارجه نرسیده است خاطرنشان کرد: چنانچه تغییری در برنامه‌ی اعزام باید به عراق اعمال شود با توجه به شیوع ویروس کرونا مراتب را به اطلاع ستاد ملی کرونا می رسانیم و جهت تعیین تکلیف در این خصوص از آن ستاد استعلام می‌کنیم.

ایسنا: امید کوثری، مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین درباره انتشار مطلبی در فضای مجازی به نقل از مقامات کشور عراق در خصوص فراهم شدن امکان حضور ۱۵۰۰ نفر زائر از هر کشور خارجی در عتبات عالیات جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: تا این لحظه هیچ اطلاعیه و دعوتنامه رسمی‌ از سویی دولت عراق درباره فراهم شدن امکان حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه دوستان ما در وزارت خارجه نیز اعلام کرده‌اند که تاکنون در این خصوص به طور رسمی دعوتنامه از کشور عراق دریافت نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه با سفیر محترم عراق داشتیم نیز ایشان به صراحت تصریح کردند که امکان اعزام هیچ زائری از کشورهای خارجی به عراق وجود ندارد.

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچ تغییری در باره برنامه های کشور عراق برای پذیرش زائر از سایر کشورها اعلام نشده است گفت چنانچه چنین تغییری اعمال شود با توجه به شیوع ویروس کرونا مراتب را به اطلاع ستاد ملی کرونا می رسانیم و جهت تعیین تکلیف در این خصوص از آن ستاد استعلام می‌کنیم.

کوثری درباره آمادگی ستاد مرکزی اربعین برای اعزام زائران به مراسم اربعین حسینی در عراق اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون تصمیم بر این بوده که اعزامی به عراق انجام نشود برای تقویت طرح‌های جایگزین مراسم اربعین حسینی در عراق طرح هایی برنامه ریزی کردیم. با این حال در صورت اعمال هر تغییری در برگزاری مراسم اربعین پس از اعمال نظر ستاد ملی کرونا آمادگی برای اجرای تصمیمات بعدی وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج