جاباما
۱۰۴۲۵۰۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال «سعادتمند» می‌شود؟

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با رای اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمتش کنار رفت.

خبرورزشی: احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با رای اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمتش کنار رفت.

ایرادات و انتقادات زیادی به احمد سعادتمند وارد بود. در واقع او به رغم زحماتی که کشید و با وجود زمان بدی که باشگاه را تحویل گرفت، اما ایراداتی هم داشت که در نهایت به خودش و استقلال ضربه زد به نحوی که این اواخر دیگر نمی‌شد از عملکرد و حرف‌هایش دفاع کرد. مثلاً سعادتمند در مورد قلیان کشیدن بازیکنان مباحثی را مطرح کرد که حتی اگر درست بود، می‌شد از او پرسید چرا در همان قطر برخورد نکردی و چرا ماجرا را رسانه‌ای کردی؟! (هرچند قبل از گفتن او هم رسانه‌ای شده بود).

سعادتمند رفت تا بعضی از بازیکنانی که با او قرارداد سنگین بسته بودند، ناراحت شوند! او رفت تا بعضی‌ها خوشحال شوند اما مهم‌تر از این ناراحتی‌ها و خوشحالی‌های زودگذر این است که بدانیم استقلال بعد از سعادتمند درست می‌شود؟ آیا مشکلات آشکار ساختاری باشگاه برطرف می‌شود؟ آیا وزارت ورزش برای یک بار هم که شده یک مدیر قوی برای استقلال می‌گذارد؟ (اصلاً باید دید چنین مدیری وجود دارد؟)

آنچه مسلم است بیشتر مشکلات استقلال ساختاری و مدیریتی است و مسائل فنی در مرحله بعدی قرار دارد. اینکه سعادتمند مثل مدیران قبلی ضعف‌هایی داشت، به جای خود اما نکته نگران‌کننده‌تر مکانیزم انتخاب مدیرعامل برای استقلال است و اینکه آبی‌ها درست سر بزنگاه (معمولاً در فصل نقل و انتقالات و تیم بستن) مدیرعامل عوض می‌کنند. حالا بماند که افراد حاضر در هیئت مدیره هم معمولاً از جنس مدیرعامل هستند و بدون نظر وزارت نمی‌توانند کاری انجام بدهند. این مسائل البته دلیل نمی‌شود تمام ضعف‌‌ها و ناکامی‌های استقلال را گردن وزیر ورزش بیندازیم ولی به هر حال باید پذیرفت که مکانیزم انتخاب مدیرعامل در استقلال (مثل پرسپولیس) از بیخ و بن غلط است. همان‌طور که در دولت احمدی‌نژاد غلط بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا چرا با ملاحظه صحبت میکنی
      استقلال و نابود کردند چون نباید
      در حضور پرسپولیس برنده میشد.
      سعادتمند هم ماموریت داشت که
      انجام داد .استقلال چوب رکوردها
      و نام قبلیش و میخوره

      پاسخ ها

      • سعید پرسپولیسی

        بازم که داری آب رو اشتباهی جای دیگه میریزی بااین کار سوزشتون خوب نمیشه خدا پدر اونیرو که این کوپا امجدیه رو برگزار کرد نیامرزه که شما ازش به افتخار یاد نکنی که سوزشت خوب شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج