جاباما
۱۰۴۲۶۳۴
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

اون در نامه‌ای به رئیس‌جمهور چین تعهد داد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (پنج‌شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در پیامی به رئیس جمهوری چین بار دیگر بر حمایت ثابت و تغییر ناپذیر کشورش از پکن تاکید کرد.

ایسنا: خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (پنج‌شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در پیامی به رئیس جمهوری چین بار دیگر بر حمایت ثابت و تغییر ناپذیر کشورش از پکن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در گزارشی اعلام کرد:‌ کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این پیام به شی‌ جینپینگ، رئیس جمهوری چین همچنین تاکید کرد که او و جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی به طور ثابت و تغییر ناپذیری در کنار رئیس جمهوری، حزب کمونیست و مردم چین در مبارزه برای تحقق بخشیدن به هدف مشترک دفاع و تجلیل سوسیالیسم بدست آمده به قیمت خون خواهند ایستاد.

اون در نامه‌ای به رئیس‌جمهور چین تعهد داد

در ادامه این گزارش آمده است:‌ این پیام مورخ اول اکتبر سال ۲۰۲۰ به منظور تبریک به رهبر چین به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز تاسیس چین و حزب کمونیستش ارسال شد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی افزود: در این پیام آمده است که مردم چین طی ۷۱ سال گذشته پس از تولد چین نوین، موفقیت‌های چشم‌نوازی را در این بازسازی سوسیالیستی تحت هدایت سرسختانه حزب کمونیست چین به ثبت رسانده‌اند.

این پیام کیم در بحبوحه افزایش تنش‌ها میان آمریکا و چین ارسال شد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی در ادامه این گزارش گفت: در این پیام آمده است که فشارها و کمپین‌های بدنام سازی نیروهای متخاصم نمی‌تواند اعتماد مردم چین به رئیس جمهوری و حزب کمونیست چین را از بین ببرد، موفقیت‌های چین سوسیالیست را انکار کند و پیشرفت مردم چین در راهی که خود انتخاب کرده‌اند را مسدود کند.

در ادامه این گزارش آمده است: رهبر کره شمالی در این پیام تمایل خود برای همکاری با رئیس جمهوری چین در راستای تحکیم و توسعه روابط شکست ناپذیر چین-کره شمالی که وارد یک دوره تاریخی جدید شده را ابراز کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفر۴۴

      روحانی هم نامه ای تقریبا با همین مضمون فرستاده
      البته شباهت نامه ها کاملا اتفاقی بوده ، باور کنید

    • هموطن

      رهبرکره شمالی و روحانی فقط از چین تمجید میکنند وبه به میگن ولی راه سخت پیموده شده توسط دولت چین را نمیبینند ودرس نمی گیرند،درنتیجه هردوکشور با مردمانی گرسنه وبدبخت ایستادن وپیشرفت چین ورفاه واسایش مردم چین را میبینند و به به چهچه میکنند! چین هم خون کشورهای درتحریم را میمکد وتکه ایی نان یا جنسهای بنجلش را بهشان می اندازد!مسؤلان ایران وکره شمالی هم بجای درس گرفتن از راه وروش چینیها وانجام ان در کشور خود از گلوی ملت خود میزنند وصرف زندگی لاکچری خود وفرزندان واقوام وایل وطایفه شان میکنندوباقیمانده منابع را هم صرف ماندن در قدرت وباج دادن به بیگانگاه میکنند که مبادا امپراطوری بخوربخورشان پایان یابد!!

    • بدون نام

      چقدر افتاده، چقدر با عزت نفس، چقدر بی ریا، کشورش رو تقدیم چین کرده، الگو باشه واسه مسئولین ما...

    • بدون نام

      این دورست باید در مقابله آمریکا گردنکشی این جور بایستی آفرین

    • بدون نام

      رهبر كره ش قابل اعتماد نيست چون مستبد وخود رای اقدام به حذف فيزيكي شوهر عمه وبرادر ناتنيش كرد ديكتا توري كه بدتر از معمر قذافي رهبر كشته شده ليبي ست

    • بدون نام

      ما و کره شمالی باید به چین تعهد بدیم

    • بدون نام

      رسماً ابراز بندگی و عبودیت خودش رو به شرف عرض رسوند .

    • خوزستانی

      دم تکون داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج