۱۰۴۲۶۵۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

سپاه: دفاع از سوریه، دفاع از جمهوری اسلامی بود

معاون ستاد پشتیبانی سپاه قدس، دفاع از سوریه را دفاع از جمهوری دانست و گفت: داعش، عراق و سوریه را چند روزه در هم پیچید و می خواست وارد ایران شود، اما حاج قاسم در خط مقدم ماند و دشمن را شکست داد.

ایسنا: معاون ستاد پشتیبانی سپاه قدس، دفاع از سوریه را دفاع از جمهوری دانست و گفت: داعش، عراق و سوریه را چند روزه در هم پیچید و می خواست وارد ایران شود، اما حاج قاسم در خط مقدم ماند و دشمن را شکست داد.

سردار محمد امام قلی در پنجمین یادواره شهدای منا که در جوار بقعه متبرکه آقا سید محمد کیاکلایه شهرستان لنگرود برگزار شد، گرامیداشت شهدا را به معنی دنبال کردن راه شهدا دانست و اظهار کرد: راه شهدا که در وصیتنامه های آنان آمده، حفظ نظام و پیروزی ار ولایت فقیه است.

سپاه: دفاع از سوریه، دفاع از جمهوری اسلامی بود

وی خانواده های شهدا را میدان دار اصلی راه شهدا دانست و افزود: امروز خانواده های شهدا مسئول هستند و باید الگوی جامعه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

معاون ستاد پشتیبانی نیروی برون مرزی سپاه قدس، با اشاره به نقش عربستان سعودی در توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) انقلاب ما را انفجار نور نامید و شعاع این انقلاب تا سوریه و لبنان و فلسطین و عراق و یمن و... رفته است، اما ایدئولوژی صهیونیسم - وهابیت از همان ابتدا مخالفت با انقلاب را آغاز کرد.

امام قلی، به سابقه تاریخی تکفیری ها در اهانت به مزار اهل بیت(ع) و تخریب حرم مطهر امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: صدام به پشتوانه پول های عربستان به ایران حمله کرد و اگر عربستان نبود، صدام هرگز مرتکب این اقدام نمی شد. جنایت عربستان علیه حجاج ایرانی در سال ۶۶ نیز نوعی انتقام از شکست مقابل ایران بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منافع آمریکا در منطقه را به خطر انداخت، یادآور شد: صدام بازیگر جنگ ایران و عراق بود، اما آمریکا، آل سعود و صهیونیست ها کارگردان این جنگ بودند و می خواستند جمهوری اسلامی را مهار کنند.

معاون سپاه قدس، با اشاره به استقامت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: عربستان ۱۰ میلیارد دلار به صدام برای تجاوز به ایران داد؛ در حالی که انقلاب تازه شکل گرفته بود و ارتش و سپاه منسجم نداشت و دولت آشفته بود، اما با وجود همه سختی ها پیروز شدیم.

وی عادی سازی روابط با اسرائیل را فاش شدن همدستی آل سعود و صهیونیست ها دانست و خاطرنشان کرد: عربستان سال ها قبل از جنگ سوریه علیه این کشور اقدامات فرهنگی را آغاز کرده بود، اما در ادامه برای التیام ناکامی خود در این جنگ که به واسطه فداکاری های جبهه مقاومت اتفاق افتاد، به یمن حمله کرد لذا تنها گروهی که امروز می تواند انتقام حجاج شهید را از آل سعود بگیرد، یمنی ها هستند و خون شهدای یمن گریبان آل سعود را خواهد گرفت.

امام قلی، با اشاره به توطئه سعودی ها علیه عراق و تشکیل داعش، عنوان کرد: داعش مدل پیشرفته وهابیت بود و وهابی ها و تکفیری ها هیچ اعتقادی به اسلام ندارند و مشرک واقعی هستند و علیه انسانیت جنگیدند.

معاون سپاه قدس، با بیان اینکه سوریه انقلاب اسلامی را به رسمیت شناخت و از انقلاب حمایت کرد و در دفاع مقدس حامی ایران بود، گفت: حمایت سوریه از انقلاب اسلامی و حزب الله در جنگ ۳۳ روزه موجب شد که سعودی ها از آنان انتقام بگیرند.

وی به رسمیت شناختن اسرائیل را به دستور عربستان دانست و متذکر شد: امروز فلسطین بیدار شده و این سرزمین باید به دست خود فلسطینی ها آزاد شود.

امام قلی، شهید سلیمانی را تربیت شده دفاع مقدس و امام و رهبری دانست و اظهار کرد: سردار سلیمانی یک مکتب و یک راه بود و راه سردار سلیمانی پیروی از ولایت بود. در واقع حاج قاسم دیده بان ولایت در میدان نبرد بود و سوریه و عراق را در جنگ با داعش تنها نگذاشت.

وی با بیان اینکه با تلاش های سردار سلیمانی کشور عراق از جمهوری اسلامی الگو گرفته و بسیج و حشدالشعبی دارد، عنوان کرد: دفاع از سوریه دفاع از جمهوری بود و خون های زیادی از مدافعان ایرانی و افغانستانی و سوری و عراقی برای دفاع از سوریه ریخته شد. داعش، عراق و سوریه را چند روزه در هم پیچید و می خواست وارد ایران شود، اما حاج قاسم در خط مقدم ماند و دشمن را شکست داد.

معاون سپاه قدس، استقامت را تنها را پیروزی بر دشمنان دانست و اضافه کرد: مشکلات اقتصادی پایدار نیست و امروز جمهوری اسلامی در عراق و سوریه و فلسطین و یمن و افغانستان عزیز شده و دنیا به درخواست آمریکا علیه ایران پاسخ نداده است لذا باید با استقامت از این فرصت طلایی که ثمره جانفشانی هزاران هزار سرباز مطیع ولایت در خارج از مرزهاست، استفاده کنیم تا به اهداف بلند انقلاب برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج