جاباما
۱۰۴۲۶۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پنتاگون: تحولات قره‌باغ را به‌دقت زیر نظر داریم

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد این وزارتخانه به‌دقت تحولات منطقه قره‌باغ و درگیری‌های ارمنستان و جمهوری‌ آذربایجان در این منطقه را زیر نظر دارد و از دو طرف می‌خواهد در اسرع وقت به خشونت علیه یکدیگر پایان دهند.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ «توماس کمپبل» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز پنج‌شنبه در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد که پنتاگون به‌دقت «تحولات نگران‌کننده» منطقه قره‌باغ را زیر نظر دارد.

سخنگوی پنتاگون ضمن نگران‌کننده خواندن شرایط کنونی منطقه اظهار داشت: «پنتاگون خشونت [در قره‌باغ] را محکوم می‌کند و به خانواده قربانیان درگیری‌های اخیر تسلیت می‌گوید.»

وی افزود: «ایالت متحده از دو طرف می‌خواهد که فوراً مخاصمه را متوقف و با سران گروه مینسک در راستای بازگشت به میز مذاکره در اسرع وقت همکاری کنند.»

بعد از ظهر روز پنج‌شنبه اول اکتبر (۱۰ مهر) ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ و امانوئل ماکرون رؤسای جمهور روسیه، آمریکا و فرانسه با انتشار بیانیه مشترکی خواستار توقف فوری درگیری ها در قره باغ شدند.

در این بیانیه مشترک تأکید شده: «رؤسای جمهور روسیه، آمریکا و فرانسه به عنوان رؤسای مشترک گروه مینسک، سازمان امنیت و همکاری اروپا تشدید خشونت ها در خط تماس منطقه مورد مناقشه "قره باغ کوهستانی" را قاطعانه محکوم می کنند.»

در ادامه این بیانیه سران سه کشور روسیه، آمریکا و فرانسه، تشدید تنش ها در منطقه قره باغ را به شدت محکوم کرده و از رهبران ارمنستان و آذربایجان خواستند که بلافاصله و بدون هیچ گونه شرطی مذاکرات را از سر بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج