جاباما
۱۰۴۲۶۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فریسات: خوزستان معدن بازیکن است آقای عبدی!

پیشکسوت و مربی سابق تیم فولاد خوزستان می گوید این تیم در لیگ بیستم گردن‌کلفت و چغر خواهد بود.

ورزش سه: عزیز فریسات پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان با اعتراض حضور تنها یک بازیکن از تیم نوجوانان فولاد در لیست تیم ملی نوجوانان، گفت: آکادمی باشگاه فولاد ستاره و استعداد دارد که فکر می کنم می توانند حتی بیشتر از ۱۰ نفر در هرکدام از تیم‌های ملی پایه داشته باشند و اگر نگاه ویژه به این استعدادهای ناب شود، قطعا در سال‌های آتی بازیکنان می توانند در تیم ملی بزرگسالان هم حاضر باشند و نشان دادند که هنوز خوزستان مهد فوتبال ایران است.

وی در ادامه نیز گفت: این مسئله باعث ناراحتی هواداران، پیشکسوتان، مربیان خوزستانی شده است و حتی آقای آذری درباره این موضوع صحبت کرده و از حقوق فولاد به خوبی دفاع کرده اند. باشگاه فولاد بهترین آکادمی فوتبال کشور را دارد که خدا را شکر با حضور آقای نکونام، محصولات آکادمی می‌توانند این فرصت را داشته باشند تا به ترکیب اصلی تیم فولاد برسند.

حضور پرتعداد بازیکنان پایه در تمرینات و حتی ترکیب تیم فولاد گواه این ادعاست اما اینکه در تیم ملی نوجوانان تنها یک نفر از این باشگاه بزرگ، پرهوادار و بازیکن ساز حضور داشته باشد، موجب ناراحتی خواهد بود و امیدواریم آقای عبدی نگاه خود درباره باشگاه فولاد و دیگر باشگاه های سازنده را عوض کند چرا که ما انتظار داریم بازیکنان فولاد که در رده های پایه همیشه قهرمانی‌های لیگ‌های پایه را کسب کردند، بتوانند در تیم ملی حاضر باشند و افتخار آفرینی کنند. آقای عبدی باید بداند که خوزستان منبع بازیکن است.

عزیز فریسات در انتها درباره وضعیت فولاد برای لیگ بیستم گفت: مطمئن هستم با حضور مهندس محمدی و آقای آذری درخواست باشگاه و همچنین حضور کادر جوانی که به دنبال موفقیت هستند، امیدواریم به مانند لیگ قبلی این تیم بتواند جایگاه خوبی را کسب کند. با اعتماد به این عزیزان در فصل قبل نتایج خیلی خوبی گرفتیم و این اعتماد قطعاً ادامه دار خواهد بود و امیدوار هستیم که تیم امسال قدرتمند تر از تیم فصل قبل در مسابقات حاضر شود. مطمئن هستم که تیم فولاد در لیگ بیستم تیم گردن‌کلفت و چغری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج