جاباما
۱۰۴۲۸۴۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نتیجه تست معاون ترامپ هم اعلام شد

بعد از مثبت شدن آزمایش کرونای رئیس‌جمهور آمریکا چند مقام دولت او از جمله معاون و وزیر خارجه‌اش مورد آزمایش قرار گرفتند که آزمایش هر دو منفی بوده و رقیب وی در انتخابات هم که با او در مناظره اخیر تماس داشته، قرار است آزمایش دهد.

خبرگزاری فارس : بعد از مثبت شدن آزمایش کرونای رئیس‌جمهور آمریکا چند مقام دولت او از جمله معاون و وزیر خارجه‌اش مورد آزمایش قرار گرفتند که آزمایش هر دو منفی بوده و رقیب وی در انتخابات هم که با او در مناظره اخیر تماس داشته، قرار است آزمایش دهد.

یک منبع مطلع در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» اعلام کرد بعد از مثبت شدن آزمایش کرونای رئیس‌جمهور آمریکا، «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور هم که سه‌شنبه (به وقت آمریکا) با «دونالد ترامپ» مناظره انتخاباتی داشت، قرار است امروز جمعه مورد آزمایش قرار بگیرد.

پیشتر خبرگزاری رویترز هم به نقل از سخنگوی «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا از منفی شدن آزمایش کرونای او و همسرش خبر داد.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا هم که در سفر به سر می‌برد، بعد از اعلام خبر ابتلای ترامپ به کووید-۱۹ از مورد آزمایش قرار گرفتن خود و همسرش برای چهارمین بار در طول دو هفته اخیر خبر داد و گفت نتیجه این آزمایش که ۲۰ دقیقه قبل از نشستن هواپیمای آن‌ها در شهر «دوبرونیک»، در کرواسی انجام شد، منفی بوده است.

صبح امروز به وقت ایران ترامپ از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش خبر داد. ترامپ در این خصوص در صفحه توییتر خود نوشت: امشب آزمایش کووید-۱۹ بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما روند قرنطینه و بهبودی را فوراً آغاز می‌کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!

ترامپ ساعتی پیش از اعلام خبر مثبت شدن آزمایش خود در توییتر، از مثبت شدن آزمایش یکی از دستیاران نزدیکش خبر داده بود.

وی در توییتی نوشته بود: آزمایش کووید-۱۹ «هوپ هیکس» که خیلی سخت بدون وقفه مشغول کار بوده، مثبت شده است. وحشتناک است! بانوی اول و من هم منتظر نتیجه آزمایشات خود هستیم. تا آن زمان (مشخص شدن نتیجه آزمایشات) روند قرنطینه خود را آغاز خواهیم کرد.

بعد از اعلام این خبر، کاخ سفید در بیانیه‌ای درباره ابتلای ترامپ و همسرش اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا هنوز علائمی از خود بروز نداده و حال هر دو نفر آن‌ها خوب است.

به گزارش روزنامه «نیویورک پست»، پزشک ترامپ هم امروز جمعه یادداشتی منتشر و اعلام کرد انتظار دارد ترامپ بدون وقفه به انجام وظایف خود ادامه دهد.

دکتر «شان کانلی» نوشت: رئیس‌جمهور و بانوی اول در حال حاضر هر دو خوب هستند و قصد دارند در دوران نقاهت در خانه در کاخ سفید بمانند. اطمینان داشته باشید من از رئیس‌جمهور انتظار دارم در حین بهبودی به انجام وظایفش بدون وقفه ادامه دهد و من شما را در جریان هر تحولی در آینده قرار خواهم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج