۱۰۴۲۹۱۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

‌خودکشی بی‌سابقه نظامیان آمریکایی

وزارت دفاع آمریکا روز جمعه از افزایش نرخ خودکشی میان نظامیان این کشور خبر داد و اعلام کرد که احساس انزوا و تنهایی به دلیل شیوع کرونا می‌تواند درصد خودکشی میان نظامیان آمریکا را افزایش دهد.

خبرگزاری ایرنا : وزارت دفاع آمریکا روز جمعه از افزایش نرخ خودکشی میان نظامیان این کشور خبر داد و اعلام کرد که احساس انزوا و تنهایی به دلیل شیوع کرونا می‌تواند درصد خودکشی میان نظامیان آمریکا را افزایش دهد.

به گزارش نشریه هیل، دومین گزارش سالانه پنتاگون در مورد خودکشی نظامیان نشان می‌دهد که در سال گذشته ۴۹۸ مورد خودکشی صورت گرفته که این میزان ۲۵.۹ درصد بوده است.

در سال ۲۰۱۸ میزان خودکشی میان نیروهای نظامی آمریکا ۲۴.۸ درصد و در سال ۲۰۱۷ نیز ۲۱.۹ درصد بوده است.

افزایش نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکا در حالی منتشر می‌شود که از ماه مارس (فروردین) پنتاگون به دنبال شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی برای جابه جایی نیروهای خود قائل شده و هم اکنون گزارشات متعدد در مورد احساس انزوا میان نیروهای نظامی آمریکا منتشر می‌شود.

دومین گزارش سالانه پنتاگون در مورد نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکا پس از گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس در مورد افزایش نرخ خودکشی در ارتش آمریکا منتشر شد.

آسوشیتدپرس روز یکشنبه نوشت: هرچند اطلاعات، ناکافی بوده و خودکشی‌ها دلایل مختلفی دارد، در عین حال مقام‌های نیروی زمینی و هوایی ارتش آمریکا معتقدند که شیوع کرونا به فشارها و استرس وارده بر نظامیان افزوده است.

اعزام به مناطق جنگی، فجایع ملی و ناآرامی‌های داخلی از دیگر عواملی است که به آمار خودکشی در میان نظامیان آمریکایی دامن زده است.

مقام‌های ارشد نظامی می‌گویند که قصد دارند برای کاستن از فشار بر نظامیان، دوره اعزام سربازان به مناطق جنگ را کوتاه کرده و از سوی دیگر به مسائل رفاهی سربازان و خانواده‌هایشان اهمیت بیشتری بدهند.

پنتاگون از ارائه آمار سال ۲۰۲۰ درباره خودکشی نظامیان خودداری کرد اما مقام‌های نیروی زمینی می‌گویند که وزارت دفاع در گزارش‌های توجیهی اعلام کرده است که خودکشی نظامیان در سال جاری میلادی حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

«جیمز هلیس» از مقام‌های نظامی آمریکا گفت که قرنطینه بعد از شیوع کرونا، مشکلات مالی و معیشتی و تحصیل از راه دور کودکان از جمله موضوعاتی است که به یکباره و ناگهانی رخ داده و فشار زیادی بر نظامیان و خانواده‌هایشان وارد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوشدارو

      بی دینی برابر است با افسردگی مفرط برابر است با احساس پوچی و بعد هم خود کشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج