جاباما
۱۰۴۳۱۰۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

صالحی‌امیری: به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به فشار‌های سنگین وارد شده به ورزش ایران از سوی دشمنان، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به فشارهای سنگین وارد شده به ورزش ایران از سوی دشمنان، تصریح کرد: آن ها به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند.

در نشستی با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، رضا صالحی امیری با اشاره به اینکه اگر بنا است اتفاقی در کشور در حوزه فدراسیون های ورزشی رخ دهد باید اختیارات و مسئولیت‌ها همراه شوند، اظهار کرد: نیازمند اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی هستیم که به شورای نگهبان رفته اما متوقف شده است.

وی ادامه داد: باید تغییر ساختار ورزش کشور را در دستور کار قرار دهیم چرا که با چرخه معیوبی مواجه هستیم و باید این وضعیت را اصلاح کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به فشار بی امان تحریم و کرونا بر ورزش کشور، گفت: به دلیل محدودیت ها همه بحث های مرتبط با ورزش در اتاق های در بسته انجام می شود و امکان بازنمایی فشار وارده به ورزش کشور عملا وجود ندارد. باید بگوییم دشمنان به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند تا ظرفیتی را که امکان ساز شادی و نشاط در جامعه است را از بین ببرند.

صالحی امیری افزود: علاوه بر این با محدودیت جدی منابع، امکانات و سخت افزار مواجه هستیم و تغییر نرخ ارز فشار سنگینی را به وزارت ورزش، کمیته ملی ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی وارد کرده است.

وی با اعلام نیاز به ۱.۵ تا ۲ میلیون دلار ارز برای حضور در المپیک، اعلام کرد: سال گذشته ۵۰۰ هزار دلار تامین کردیم و در سال جاری نیز باید حدود یک میلیون دلار خریداری کنیم و این در حالی است که قیمت ارز پنج برابر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کند که تعلیق شود ما این وزیر لنگی نابود استقلال کرده

    • مهیار

      ورزش ایران باید تعلیق شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج