۱۰۴۳۱۴۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

آل‌کثیر: برای رسیدن به فینال تا پای جان می‌جنگیم

مهاجم پرسپولیس گفت: همه ما بازیکنان پرسپولیس راحت به نیمه نهایی نرسیدیم که حالا راحت هم کنار برویم. مطمئن باشید تا پای جان برای شکست دادن النصر و رسیدن به فینال مسابقات خواهیم جنگید.

خبرورزشی: مهاجم پرسپولیس گفت: همه ما بازیکنان پرسپولیس راحت به نیمه نهایی نرسیدیم که حالا راحت هم کنار برویم. مطمئن باشید تا پای جان برای شکست دادن النصر و رسیدن به فینال مسابقات خواهیم جنگید.

این روز‌ها همه جا صحبت از عیسی آل‌کثیر است. مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان که پس از پیوستن به پرسپولیس متحول شده و همه را در لیگ قهرمانان آسیا به تحسین واداشته است. او ۴ گل زیبا در این رقابت‌ها به ثمر رسانده که ۲ گل با ضربه سر بوده و ۲ گل هم با پا! گزارشگر عرب پس از گلزنی عیسی آل‌کثیر مقابل پاختاکور از این مهاجم خوزستانی به عنوان «علی دایی جدید» یاد کرد و به او چنین لقبی داد. در همین ارتباط گپ و گفتی با عیسی آل‌کثیر داشتیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

فیلم بازی با پاختاکور را دیدی که گزارشگر عرب‌زبان به تو لقب «علی دایی جدید» داد؟

مقایسه با آقای دایی؟ خوشحالم، اما من کجا و علی‌آقا کجا؟ علی‌آقا اسطوره فوتبال آسیاست که باعث افتخار فوتبال ایران است. امیدوارم بتوانم به کمک همبازیانم و با ارائه بازی‌های خوب دل هواداران را شاد و رضایت مربیان را جلب کنم.

بازی با پاختاکور چطور بود؟

اول از همه باید به هواداران پرسپولیس و همبازیانم تبریک بگویم. همه بچه‌ها تصمیم گرفته بودند بهترین نمایش خود را ارائه بدهند و در قطر بمانند. ما با امید و انگیزه زیادی وارد زمین شدیم و مزد زحمات خود را هم گرفتیم.

۱۰ نفره شدن پاختاکور چقدر به شما کمک کرد؟

همان‌طور که آقایحیی در نشست خبری پس از بازی گفت اخراج بازیکن حریف به تیم ما کمک کرد، اما او مستحق کارت قرمز بود. بازیکن ازبک خودش هم فهمید خطای بدی روی کمال کامیابی‌نیا مرتکب شده است و به درستی از سوی داور جریمه شد.

برخی اوقات گل زدن به تیم ۱۰ نفره هم سخت می‌شود. شما نیمه اول با این مشکل مواجه بودید ولی نیمه دوم متحول شده و نمایش بهتری ارائه دادید!

بین دو نیمه آقای گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس توصیه‌های لازم را داشتند و مواردی را گوشزد کردند که در نیمه دوم راحت‌تر بازی کنیم.

خودت فکرش را می‌کردی در این بازی دبل کنی؟

فوتبال یک بازی تیمی است. همه بازیکنان پرسپولیس در دیدار با پاختاکور تلاش فوق العاده‌ای داشتند. همه دویدند و جنگیدند تا توپ به من برسد و گل بزنم. ما به تمام معنا یک تیم هستیم و فرقی نمی‌کند من گل بزنم یا بازیکنی دیگر...

باز هم تصاویر مادرت در حال تماشای بازی پرسپولیس و دعای برای تو منتشر شد.

من عیسی آل‌کثیر هر چه در زندگی دارم به خاطر دعای مادرم است. خاک پای مادرم و اعضای خانواده‌ام هستم. از بچه محل‌ها و همشهریانم هم در دزفول تشکر می‌کنم که برای من و خانواده‌ام سنگ تمام گذاشتند. خوشحالم توانستم دل آن‌ها را هم شاد کنم.

برادرت محمود در مصاحبه با یکی از سایت‌های ورزشی گفته بود که تو از بچگی پرسپولیسی بودی و حالا به رؤیای دوران کودکی خودت رسیدی.

ما در دزفول در محله میان‌رود زندگی می‌کنیم و من در کودکی در تیم پرسپولیس میان‌رود بازی می‌کردم. همیشه رؤیای بازی در تیم پرسپولیس را داشتم و حالا افتخار می‌کنم پیراهن این تیم بزرگ را پوشیدم.

در زمان کودکی هم مثل بازی با السد شادی گل انجام می‌دادی؟

بله، بله! آن زمان هم این‌طوری شادی می‌کردم، اما در بازی با پاختاکور سعی کردم پیراهنم را درنیاورم و کارت زرد نگیرم!

هواداران پرسپولیس هم در فضای مجازی واقعاً از تو حمایت کرده‌اند. به قول معروف ره صد ساله یک شبه طی شد و محبوب طرفداران شدی!

واقعاً جای هواداران روی سکو‌ها خالی است. گل زدن زمانی هیجان و لذت بیشتری پیدا می‌کند که در حضور هواداران باشد. این گل‌ها که با کمک همبازیانم به ثمر رسید هدیه‌ای برای هواداران با معرفت پرسپولیس بود و خوشحالم که این عزیزان خوشحال هستند.

شنیدیم با انگشت پای شکسته و با کلی درد برای پرسپولیس بازی می‌کنی؟

من دوست ندارم در این رابطه حرفی بزنم. هر کاری می‌کنم وظیفه‌ام است ضمن آنکه با توجه به فشردگی مسابقات اغلب بازیکنان پرسپولیس با مصدومیت بازی می‌کنند و همه وجود خودشان را در زمین می‌گذارند.

به عنوان سؤال آخر فکر می‌کنی در بازی با النصر عربستان چه‌کار کنید؟

همه ما بازیکنان پرسپولیس راحت به نیمه نهایی نرسیدیم که حالا راحت هم کنار برویم. مطمئن باشید تا پای جان برای شکست دادن النصر و رسیدن به فینال مسابقات خواهیم جنگید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس محبوب اسیا

      درود بر شرفت

    • سید مجتبی حاجی میرصادقی

      درود بیکران بر شما سرخ دلان غیور ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود درود درود.....ب امیدموفقیت وقهرمانی

    • روح الله

      موفق باشی عیسی جان باعث افتخاری

    • محمدطاهری

      بارحرکتی که انجام دادی شش ماه محرومت کردن

    • ویلموتس

      حالا برو تو هتل قلیان بکش ،گوش دراز

    • تارزان

      النگوت نشکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج