جاباما
۱۰۴۳۱۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پرواز‌های ایران به ترکیه برای چندمین بار لغو شد!

در حالی که از حدود یک هفته پیش پروازهای‌ تهران-استانبول با پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شده بود و حتی این کشور همسایه شرط داشتن جواب منفی تست PCR را برای سفر به ترکیه برداشت، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از لغو دوباره پرواز ایرلاین‌های داخلی به مقصد استانبول خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که از حدود یک هفته پیش پروازهای‌ تهران-استانبول با پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شده بود و حتی این کشور همسایه شرط داشتن جواب منفی تست PCR را برای سفر به ترکیه برداشت، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از لغو دوباره پرواز ایرلاین‌های داخلی به مقصد استانبول خبر داد.

از اوائل مهر ماه اعلام شد که پرواز ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول از چهارم مهر ماه از سر گرفته می‌شود و شرایط و پروتکل‌های بهداشتی اعلام شدهاز سوی ترک‌ها نیز اعلام شد. پس از چند روز نیز از طرف مقامات ترکیه به ایرلاین‌ها اعلام شده بود که مسافران دیگر برای سفر هوایی به این کشور نیازی به همراه داشتن تست PCR ندارند.

اما به نظر می‌رسد دوباره مسئولان این کشور همسایه نظرشان را در این زمینه تغییر داده‌اند. چرا که مقصود اسعدی سامانی - دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی - در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسئولان هواپیمایی کشور ترکیه اعلام کرده‌اند که پرواز ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول از امشب دوباره لغو می‌شود و مشخص نیست آن‌ها چرا اینگونه تصمیم‌گیری کرده و نظرشان را تغییر می‌دهند.

وی افزود: این پروازها دوباره لغو شده و ایرلاین‌های ایرانی از فردا به صورت یکسر خالی و برای بازگرداندن مسافران ایرانی به استانبول پرواز می‌کنند.

سامانی گفت: دلیل اعمال این سیاست‌ها از سوی مسئولان ترکیه مشخص نیست و نمی‌دانیم چرا به سرعت نظر و تصمیم‌شان را تغییر می‌دهند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از سویی مسئولان کشور ترکیه شرط داشتن پاسخ منفی تست PCR را حذف کرده بودند و از سوی دیگر پروازی را که مجوزش را برای ایرلاین‌های ایرانی صادر کرده بودند، لغو می‌کنند؟ اعلام کرد: به نظر می‌رسد این مسئله را شرکت‌های هواپیمایی ترکیه ابلاغ کرده بود و در این بازه زمانی چند روزه مسافری بدون داشتن پاسخ منفی تست PCR به ترکیه سفر نکرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج