۱۰۴۳۲۳۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شاه حسینی:

رأی ظالمانه AFC با لابی‌گری عربستان صادر شد

رئیس اسبق کمیته انضباطی فدر اسیون فوتبال گفت: رأی ظالمانه AFC علیه عیسی آل کثیر با لابیگری کثیف عربستان سعودی صادر شده است.

خبرگزاری فارس: عبدالرحمن شاه حسینی در گفت‌وگویی، در مورد محرومیت غیرمنتظره ۶ ماهه عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در آستانه بازی با النصر عربستان اظهار داشت: طبق فیلم‌ها و عکس‌هایی که از بازی‌های لیگ برتر ایران وجود دارد و در رسانه‌های ملی و بین المللی قابل مشاهده است، آل کثیر این شادی پس از گل را در بازی‌های گذشته هم انجام داده است و بر اساس عادتش در بازی با پاختاکور ازبکستان انجام داده و هیچ سوء نیتی نداشته و قصد اهانت یا حرکت نژادپرستی در اقدام او وجود نداشته است.

وی ادامه داد: متأسفانه محرومیت آل کثیر بار دیگر ضعف مدیریت فوتبال ما را در عرصه بین المللی نمایانگر کرده است. این که ما در AFC و فیفا مهره‌های مؤثر نداریم و عربستان هم همیشه با لابی گری به مقاصد خود می‌رسد.

رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با این رأی کنفدراسیون فوتبال مؤثرترین و قوی‌ترین بازیکن پرسپولیس محروم شده است که این مسأله با اصول حقوقی هم سازگار نیست. در لایحه دفاعی که در مورد آل کثیر آمده بود این مسأله کاملا ذکر شده است که بازیکن به رسم عادت چنین کاری کرده و هیچ گونه سوءنیتی به صورت خاص یا عمد در انجام این حرکت نداشته است و نباید این حرکت را نژادپرستانه دانست.

شاه حسینی با اشاره به رأی AFC علیه تیم ایرانی عنوان کرد: رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه عیسی آل کثیر که در این بازی نماینده کشورمان است و یک بحث ملی است نه باشگاهی، رأی ظالمانه‌ای بوده است.

وی تاکید کرد: رایی که با لابیگری‌ها و روش‌های کثیف عربستان صادر شده است. تیم عربستانی وقتی فهمید در میدان مسابقه قادر به کنترل عیسی آل کثیر نیست، در خارج از زمین مسابقه برای محرومیت این بازیکن تلاش کرد. عربستان با فشار بر روی AFC به هدفش رسید و اکنون هواداران فوتبال ایران باید از این مسأله عذاب بکشند. با این حال امیدوارم پرسپولیس که در این بازی نماینده کشورمان است، پیروز شود و بار دیگر حقانیت فوتبالمان به همگان به اثبات برسد.

شاه حسینی خاطرنشان کرد: در گذشته نیز عربستان با فشار بر AFC در حضور در ایران امتناع کردند و باعث شدند در لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های عربستانی به ایران سفر نکنند، آن هم در حالی که تیم‌های سایر کشورهای آسیا در امنیت و آسایش کامل به ایران می‌آمدند و مسابقه می‌دادند. این رأی آل کثیر نیز مشابه همان عدم حضور تیم‌های عربستان در ایران است که با اعمال نفوذ عربستان در تشکیلات AFC صادر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      خدا را شکر حق به حق دار رسید
      من سپاهانی هستم ولی این بازی برای من از جام جهانی هم مهم تر بود و دوست داشتم هر جور شده پرسپولیس این تیم را ببره انگار یه جنگ را بردیم
      زنده باد ایران زنده باد پرسپولیس

    • بدون نام

      اقای ال کثیر مجبور بود اون حرکت رو بکنه و بهونه دست دشمن بده ؟!!!!

    • بدون نام

      ورزش را سیاسی نکنید

    • بدون نام

      اره یه بازیکن لنگ مستقیما داره توهین میکنه اونوقت میگن رأی ظالمانه,خخخخ استقلال باشرافت رو وزیر بی لیاقت انداخته رو زمین و بدبخت وبیچارش کرده اونوقت هیچ کس نمیگه کار یکطرفه وظالمانه وزیر در حق بهترین تیم ایران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج