۱۰۴۳۲۸۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کیف هسته‌ایِ همراه ترامپ

براساس گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، دونالد ترامپ هنگامی که راهی بیمارستان نظامی والتر رید در مریلند شده بود تا تحت درمان به دلیل ابتلا به کرونا قرار بگیرد خطرناک‌ترین کیف جهان را همراه خود برد.

ایسنا: براساس گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، دونالد ترامپ هنگامی که راهی بیمارستان نظامی والتر رید در مریلند شده بود تا تحت درمان به دلیل ابتلا به کرونا قرار بگیرد خطرناک‌ترین کیف جهان را همراه خود برد.

براساس گزارش این روزنامه، دستیاران ترامپ کیفی را با خود حمل می‌کردند که به "فوتبال هسته‌ای" یا "چمدان اتمی" (کیف هسته‌ای) معروف است. آن‌ها این کیف را به هلی‌کوپتری بردند که ترامپ را به بیمارستان والتر رید می‌برد.

کیف هسته‌ایِ همراه ترامپ

این کیف یادگار و میراث دوران جنگ سرد از زمان بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۷ است و همواره تمام روسای جمهوری آمریکا در حین ترک کاخ سفید آن را با خود حمل می‌کنند. اولین بار به خاطر نگرانی جان اف کندی، رئیس‌جمهوری آمریکا در رابطه با توانایی نسبتاً مطلق صدور فرمان حمله، توسط رییس ستاد مشترک سه قوا طراحی شد.

اسم کیف از طرح جنگ هسته‌ای در دوره آیزنهاور گرفته شده که مبتنی بر تهدید استفاده از سلاح هسته‌ای برای پایان جنگ کره و اعطای بازدارندگی هسته‌ای به عنوان اولویت همراه با کاهش تامین مالی قوای نظامی متعارف است. از سه کیف هسته‌ای که بین رئیس‌جمهوری و معاونش توزیع شده، سومی در کاخ سفید حفظ می‌شود تا دستورات شلیک سلاح هسته‌ای در هر زمان صادر شود.

به نوشته دیلی میل، حمل کنندگان کیف هسته‌ای مجهز به سلاح‌ کمری از نوع برتا هستند و دستور تیراندازی به هر کسی که بخواهد آن را بگیرد، دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شایدلباسهای شخصیش بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج