۱۰۴۳۳۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نکات مثبت و منفی صعود پرسپولیس به فینال

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با شکست تیم النصر عربستان به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری صعود کند. این دومین حضور پرسپولیس در فینال این رقابت‌ها در چهار سال گذشته است.

خبرگزاری میزان : با اینکه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به خودی خود اتفاق خوب و مثبتی است، اما این صعود پرسپولیس هم اتفاقات مثبت زیادی دارد و هم اتفاقات منفی که در این گزارش قصد داریم تمام اتفاقات مثبت و منفی سود را بررسی کنیم.

غیبت ستاره‌ها در فینال

همانطور که همه می‌دانند پیش از آغاز بازی پرسپولیس و النصر، عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر آنچه شادی نژادپرستانه در بازی با پاختاکور اعلام شد شش ماه محروم و ۱۰ هزار دلار جریمه شد. یعنی اگر باشگاه پرسپولیس نتوانند محرومیت آل‌کثیر را کم کند، این مهاجم تأثیرگذار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت.

غیر از آل‌کثیر، پرسپولیس در فینال وحید امیری و احسان پهلوان را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. یعنی سه بازیکن مهم و تاثیرگذار پرسپولیس غایبان مهم سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند.

مسئله دیگر که شاید پرسپولیس را اذیت کند خستگی است. فینال لیگ قهرمانان آسیا در کوران مسابقات فصل آینده لیگ برتر کشورمان برگزار می‌شود و همین مسئله ممکن است شاگردان گل‌محمدی را با خستگی به فینال بفرستند، البته قطعاً کادر فنی پرسپولیس برای این مسئله برنامه‌های خاص خودش را دارد.

پاداش چشمگیر و صعود به جام جهانی باشگاه‌ها

غیر از مسائل منفی که گفته شد، صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا نکات مثبت زیادی دارد. مهمترین نکته این صعود پاداش بیش از دو میلیون دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس است که به فینال رسیده، که با دلار فعلی بیشتر از ۹۰ میلیارد تومان می‌شود. حالا اگر پرسپولیس موفق شود قهرمان شود این مبلغ دو برابر خواهد شد.

مسئله دیگر حضور قطعی پرسپولیس در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۱ است. طبق اعلام فیفا قرار است این مسابقات با حضور ۲۴ تیم برگزار شود که دو تیم فینالیست این فصل لیگ قهرمانان آسیا و همچنین یک تیم از چین به عنوان میزبان مسابقات در این مسابقات جذاب و باشگاهی که با حضور تیم‌های برتر جهان برگزار می‌شود حضور خواهند داشت. با این شرایط پرسپولیس در اواخر بهار سال ۱۴۰۰ به عنوان نماینده ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۰ در جام باشگاه‌های جهان سال ۲۰۲۱ حضور خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج