جاباما
۱۰۴۳۴۸۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

شکایت النصر شیطنت داخلی و خارجی است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که که شکایت النصری‌ها از این تیم شیطنتی است که هم از داخل و هم از خارج صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که که شکایت النصری‌ها از این تیم شیطنتی است که هم از داخل و هم از خارج صورت می‌گیرد.

مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای بدرقه از سرخپوشان دارند، گفت: این پیروزی و فینالیست شدن پرسپولیس را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و از همه بازیکنان و کادرفنی که این حماسه را آفریدند و پرچم ایران را در آسیا به اهتزاز درآوردند، تشکر می‌کنم. قرار است امروز تیم ساعت ۲ از قطر پرواز کند و فقط بحث فرودگاه است که باید ببینیم کجا انتخاب می‌شود ولی به احتمال زیاد چون پرواز خارجی است از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد. مسئولان هم حتما در فرودگاه خواهند بود، این حق اعضای تیم است که به نحو شایسته‌ای از آنها تقدیر شود.

وی در خصوص شکایت النصر گفت: این مسائل قانونی نیست، شیطنت‌هایی است که از سوی آنها انجام می‌شود. این اتفاقات هم از داخل و هم از آن طرف صورت می‌گیرد. به قول معروف این« آل کثیف» می‌خواهد زهرش را به پرسپولیس بریزد. کاری که در قبال آل کثیر صورت گرفت، مظلومیت او و پرسپولیس را نشان داد. ما یک جواب محکم و تودهنی خوبی به آنها دادیم، چون خدا با پرسپولیس بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که منظورش از شیطنت داخلی‌ها چه کسانی هستند؟ تصریح کرد: بعدا در این خصوص توضیح خواهیم داد؛ الان نمی‌خواهیم کام‌مان را تلخ کنیم.

رسول‌پناه درباره این موضوع که با صعود پرسپولیس به فینال آسیا پاداش ویژه‌ای از سوی AFC به این تیم تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ابتدا این موضوع را روشن کنم که این پول الان به دست ما نمی‌رسد. فدراسیون هم از فیفا پول می‌خواهد ولی پولش بلوکه شده است. AFC اعلام کرده که این پول باید به حساب باشگاه واریز شود. باید تا فینال صبر کنیم چون بعد از فینال این پول واریز می‌شود و یک روند قانونی دارد. بحث دیگر موضوع انتقال این پول به باشگاه پرسپولیس است که در حال حاضر و با توجه به تحریم‌ها خیلی به آن خوشبین نیستم.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد، در خصوص بازی‌های خوب حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا برای بیرانوند، ترابی و علیپور که واقعا برای تیم زحمت کشیدند آرزوی موفقیت می‌کنم، آنها به عنوان نماینده‌های پرسپولیس لژیونر شدند. یکی از شروطی که برای جذب بازیکن برای ما مطرح بود این بود که بازیکنان جدیدی که جذب می‌شوند باید عاشق پرسپولیس باشند. این بازیکنان گفتند ما فقط به عشق پرسپولیس به تیم می‌آییم. همه دیدیم که حامد لک چه ظرفیتی داشت. بستر را برای او فراهم کردیم و می‌بینیم که حامد لک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران و آسیا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا شکایتش بجاست،نباید از بازیکن های جدید استفاده میکرد،مثل استقلال،مگر اینکه وزارت خارجه و وزارتخانه های ورزش،اقتصاد و کل کابینه دخالت کننر

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی قدیمی

        اخه شعور ومعرفت کجا رفته اینقدر تعصب کور کورانه که هیچ چیز برایتان مهم نیست و به اتش دشمن می دمید خجالت اوره نمیدونم به حال چنین افرادی تآسف خورد یا گریه کرد چون یک بی شرمی محض است

      • اصل واصیل.

        مسلماتویکی ازهمون خیانتکاران داخلی هستی بی غیرت.

    • صدای مردم مظلوم ایران

      اول که‌اون‌موقع که قرارداد بستن هنوز محروم نشده بود تیم بعد اینم از سوزشتونه کیسه کش بی منطق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج