جاباما
۱۰۴۳۶۲۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دسترسی ۱۳۶۳۶مدرسه روستایی به اینترنت پرسرعت ایرانسل

ایرانسل دسترسی ۱۳۶۳۶ مدرسۀ روستایی را به اینترنت پرسرعت فراهم کرد.

برترین‌ها: ایرانسل دسترسی ۱۳۶۳۶ مدرسۀ روستایی را به اینترنت پرسرعت فراهم کرد.

ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم، در قالب پروژۀ «هوشمندسازی مدارس کشور» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۳۶۳۶ مدرسه روستایی را به اینترنت پرسرعت مجهز کرد. این پروژه، دوشنبه توسط رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود.

دسترسی ۱۳۶۳۶مدرسه روستایی به اینترنت پرسرعت ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این پروژه برای گسترش دسترسی به اینترنت پرسرعت در مدارس روستایی و شهری، با حمایت مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با استفاده از سهم پروژۀ «خدمات عمومی اجباری» یا USO (Universal Services Obligation) از درآمد اپراتورها، اجرا شده است تا عدالت ارتباطی مدنظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق شود.
کل این پروژه، در فاز نخست، شامل پوشش اینترنت پرسرعت برای ۷۶۴۰۰ مدرسه، شامل ۳۸۳۳۳ مدرسۀ شهری و ۳۸۰۶۷ مدرسۀ روستایی است که تمامی بودجۀ موردنیاز آن، از محل پروژۀ USO هزینه شده است.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در قالب این پروژه، ۱۳۶۳۶ مدرسۀ روستایی را با نصب و راه‌اندازی مودم و ارائۀ سیم‌کارت و بستۀ اینترنت، به اینترنت پرسرعت مجهز کرده است که از این تعداد، ۶۵۷۳ مدرسه روستایی، به طور مستقیم توسط ایرانسل و ۷۰۶۳ مدرسه روستایی نیز با برون‌سپاریِ ایرانسل به شرکت «های‌وب» انجام شده است.
بر این اساس، از میان ۳۸۰۶۷ مدرسۀ روستایی، ۱۳۶۳۶ مدرسه توسط ایرانسل، ۴۴۸۲ مدرسه توسط همراه‌اول و ۱۹۹۴۹ مدرسه نیز از طریق اینترنت ثابت شرکت مخابرات ایران، به شبکۀ اینترنت دسترسی پیدا کرده‌اند.
تعداد ۳۸۳۳۳ مدرسۀ شهری نیز، از طریق اینترنت ثابت شرکت مخابرات ایران، به شبکۀ اینترنت متصل شده‌اند.
در مراسم افتتاح پروژۀ هوشمندسازی مدارس کشور که دوشنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹ توسط رئیس‌جمهوری به طور رسمی افتتاح می‌شود، مجموعۀ «شبکۀ دانا» به عنوان ارائه‌دهندۀ جامع و غیرانحصاری خدمات آموزشی دانش‌آموزی، آغاز به کار خواهد کرد و «دانا پلاس» ایرانسل نیز به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های اصلی ارائه‌دهندۀ خدمات آموزشی در شبکۀ دانا، معرفی می‌شود.
در این مراسم آنلاین، مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جزئیات پروژۀ هوشمندسازی مدارس کشور را تشریح و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، این پروژه را افتتاح می‌کند. همچنین ارتباط زنده‌ای نیز با مدرسۀ «محمدعلی برادران»، در روستای شمه‌سر، واقع در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان، به عنوان نمونه‌ای از مدارس روستایی این پروژه، با حضور دکتر امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، برقرار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج