جاباما
۱۰۴۳۷۱۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رسول‌پناه: شکایت النصر از پرسپولیس وارد نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد قطعاً این باشگاه شیطنت برخی افراد داخلی برای محرومیت باشگاه را پیگیری خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی رسول‌پناه در حاشیه مراسم برگشت تیم پرسپولیس از قطر در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: با اینکه بی‌لطفی نسبت به آل‌کثیر شد، بچه‌ها خدا را شکر زحمت کشیدند و غیرتمندانه بازی کردند، حماسه آفریدند و بعد از ۱۲۰ دقیقه النصر را شکست دادند.

وی در مورد شکایت باشگاه النصر و همچنین پرداخت مطالبات برانکو توضیح داد: متأسفانه حاشیه ایجاد می‌کنند، شکایت‌شان اصلاً وارد نیست و مسائل حقوقی را کاملا پیگیری می‌کنیم. در مورد برانکو هم قرار است تا چند روز آینده مطالبات این مربی را به طور کامل و یک‌جا پرداخت کنیم. منتظریم او بدهی‌اش را به دلار اعلام کند که به طور کامل پرداخت کنیم. الان هم دنبال فرمول انتقال پول هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد ناراحتی بازیکنان این تیم از مشکلات مالی، گفت: بازیکنان واقعا حق دارند. شما می‌دانید ما از لحاظ مالی چه مشکلاتی داشتیم و شرایط سختی بر باشگاه حاکم بود، ما توانستیم با این شرایط تا به اینجا برسیم. قبول داریم شرایط بازیکنان سخت است اما سعی می‌کنیم این مشکلات را جبران کنیم اما زمان می‌برد. روزی که من باشگاه را تحویل گرفتم،‌ می‌دانید چه شرایطی بود و الان چه شرایطی وجود دارد. قطعا بازیکنان حق‌شان است و مطالبات‌شان را می‌خواهند. ارزش‌ آن‌ها زیاد است و ما هم جبران خواهیم کرد.

رسول‌پناه در مورد دریافت پاداش صعود به فینال از AFC و راه انتقال این پول به باشگاه بیان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند فردا صبح به ما پول می‌دهند. این پول بعد از فینال است و چون دچار تحریم هستیم، پروسه انتقال آن زمان‌بر است.

وی در واکنش به سوالی درباره اینکه داستان پاداش های دوره گذشته باشگاه پرسپولیس این‌بار تکرار نشود، گفت: قطعا ما وقتی AFC این پول را واریز کند شفاف‌سازی می‌کنیم و همه اطلاعات را در اختیار هواداران می‌گذاریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد شجاع خلیل‌زاده و بحث پینشهادات جدید این بازیکنان عنوان کرد: نه تنها شجاع، بلکه تمام بازیکنان ارزشمند هستند. نه تنها بازیکنان، بلکه یحیی گل‌محمدی هم پیشنهاد دارند. بازیکنان ما در سطح آسیا ارشمند هستند و قطعا پیشنهادات خوبی دارند، ولی سعی‌مان است که همه بازیکنان را حفظ کنیم.

رسول‌پناه درباره بحث شیطنت برخی افراد داخلی و ارسال اطلاعات به تیم های عربی برای محرومیت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: ما پیگیری حقوقی می‌کنیم. این بحث امنیت ملی است. پرسپولیس نماینده ایران است و الان بحث ملی و پرچم سه رنگ کشور است. هر کسی هم تحت هر رنگی باشد،‌ خدایی نکرده بفهمیم شیطنتی انجام شده باشد. قطعا پیگیری می‌کنیم.گل‌های بازی لاتزیو یک - اینترمیلان یک رویارویی تیم‌های لاتزیو و اینترمیلان در هفته سوم سری آ با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لووننگ

      این لنگ هم در ایران و هم در خارج پارتی زیاد دارد
      در ایران حق استقلال را خوردن در خارج هم حق النصر را
      لنگی دست از این مسخره بازی ها بردار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش هیییییییسسسسسس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج