۱۰۴۳۷۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: با سولشائر همدردی می‌کنم!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از عملکرد درخشان تیمش مقابل منچستریونایتد رضایت دارد.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از عملکرد درخشان تیمش مقابل منچستریونایتد رضایت دارد.

تاتنهام امروز دست به کار بزرگی زده و موفق شد در استادیوم اولدترافورد با نتیجه ۱-۶ منچستریونایتد را مغلوب کند تا ژوزه مورینیو انتقام بزرگی از تیم سابقش بگیرد. سرمربی پرتغالی در پایان بازی مدعی شد بازیکنان دیگری از یونایتد به جز آنتونی مارسیال نیز مستحق اخراج شدن در این مسابقه بودند.

ژوزه مورینیو گفت: "تیم من امروز شجاعانه بازی کرد، اما اعتماد به نفس داشت. ما نتیجه را فراموش کردیم، واکنشی فوق العاده در جریان بازی داشتیم و عملکرد تاتنهام در نیمه اول برای من باورنکردنی بود. نکته خوشحال کننده و لذت بخش نه پیروزی ۱-۶، بلکه عملکرد تیم است.

در این فصل دنیل لووی و مدیران باشگاه ترکیب بهتری برایم فراهم کردند. در اولین نشست مطبوعاتی گفتم هدفم پیروزی در هر مسابقه است. البته این همیشه ممکن نیست اما ما باید چنین هدفی داشته باشیم. من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که نتیجه خوب در تاتنهام تنها پیروزی است و این ذهنیتی است که ما باید داشته باشیم. من به خاطر این نتیجه با سولسشر همدردی می کنم. در خاطر ندارم با پنج یا شش گل باخته باشم، اما شکست با چهار گل در ذهنم است. می دانم که سولسشر چقدر اذیت شده است. اما من همدردی می کنم، امروز این اتفاق برای او و فردا برای من رخ می دهد. می توانم تصور کنم که امشب او خیلی خوب نخوابد. اما این زندگی سخت ماست.

اخراج آنتونی مارسیال؟ من این صحنه را از نزدیک ندیدم، اما بی شک یونایتد باید این بازی را با هشت بازیکنان به اتمام می‌رساند، زیرا بازیکنان این تیم در چند صحنه دیگر نیز چنین رفتاری داشتند. به عنوان مثال لوک شاو می توانست اخراج شود و شرایطی فاجعه بار برای یونایتد رقم بخورد، پس من از قضاوت آنتونی تیلور راضی نیستم. البته ما در حال کسب پیروزی بودیم و اینگونه شرایط آسان تر بود، زیرا بازی به طور کامل در اختیار ما بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج