۱۰۴۳۷۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: اشتباهی تاریخ‌سازی کردیم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست ۷-۲ مقابل استون ویلا، اعلام کرد که تیمش در این دیدار کاملا برنامه‌اش را گم کرده بود.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست ۷-۲ مقابل استون ویلا، اعلام کرد که تیمش در این دیدار کاملا برنامه‌اش را گم کرده بود.

قرمزها در نیمه اول بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما اشتباهات متعدد دفاعی باعث شد تا در همان نیمه اول ۴ گل دریافت کنند که سه تای آن را اُلی واتکینز به ثمر رساند. . در نیمه دوم هم شرایط بهتر نشد و این تیم با دریافت سه گل دیگر، یک شکست تاریخی را متحمل شد.

کلوپ در پایانی بازی در گفتگو با بی بی سی اسپورت در پاسخ به این سوال که آیا این نتیجه را باور می کند، گفت:" بله، چون بازی را دیدم. بناراین راحت است که آن را باور کنم چون آنجا بودم. اول از همه باید گفت که استون ویلا خیلی خوب کار کرد. آنها خیلی فیزیکی بودند، بسیار باهوش با بازی مستقیم. ما اینطور نبودیم.

ما موقعیت های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما وقتی ۷ گل دریافت می کنید، مطمئن نیستم که بتوانم بگویم بازی می توانست ۷-۷ شود. ما اشتباهات زیادی داشتیم و واضح است که اشتباهات بزرگی بودند. اشتباهات از گل اول شروع شد و قبل از هر گل، ما اشتباهات بزرگی داشتیم.

ما در مناطق اشتباهای توپ ها را از دست می دادیم و پوشش مناسب نداشتیم. به نظر می رسید بعد از اینکه بازی ۱-۰ شد، ما برنامه بازی مان را گم کردیم. این بهانه نیست. به طور طبیعی می توانید ۱-۰ عقب بیفتید و کاری را که می خواهید انجام بدهید. ما موقعیت ایجاد کردیم اما از خودمان به خوبی مراقبت نکردیم؛ بنابراین هر توپی که از دست دادیم به یک ضدحمله خطرناک تبدیل شد.

به همین دلیل بود که ما گل خوردیم و سه گل هم روی توپ های منحرف شده بود. بدشانس بودیم اما این اتفاق نیست زیرا این به معنای آن است که به خوبی توپ های آنها را بلوکه نکردیم. جز خودم و ما چیز دیگری برای سرزنش وجود ندارد.

استون ویلا خیلی خوب بود. الی واتکینز فوق العاده بود و البته وقتی در موقعیت یک در مقابل یک، توپ را به جک گریلیش می دهید، او می تواند موقعیت ایجاد کند.

چه کسی دوست دارد ۷-۲ ببازد؟ سال ها قبل ما به خودمان گفتیم که می خواهیم تاریخ سازی کنیم. این تاریخ است اما واضح است که به شکلی اشتباه تاریخ سازی کردیم."

گل اول استون ویلا در دیدار امشب روی اشتباه فاحش آدریان، دروازه بان دوم لیورپول، به ثمر رسید و کلوپ تایید کرد که آلیسون بکر، دروازه اول تیمش، به دلیل مصدومیت برای چند هفته از میادین دور خواهد بود و در دیدار بعدی مقابل اورتون نیز حضور نخواهد داشت.

" مصدومیت او می توانست بدتر باشد بنابراین کمی خوش شانس بودیم. نمی خواهم زمانی تعیین کنم اما ممکن است ۴ هفته نباشد؛ احتمال ۶ هفته بیشتر است.

گل اول خوب بود اما فکر نمی کنم روی گل های بعدی، آدریان می توانست کار بیشتری بکند. ما امشب کمک زیادی به او نکردیم. او واقعا دروازه بان خوبی است. سال گذشته ۱۱ بازی انجام داد و ما همه را بردیم. امشب مشکل ما دروازه تیم نبود. واکنش به گل اول مشکل او نبود، مشکل ما بود.

خیلی اتفاق نمی افتد که بازی ای مثل این ببینیم. من به اندازه کافی سن دارم که بدانم چنین چیزهایی در فوتبال رخ می دهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج