۱۰۴۳۷۹۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

برانکو و شفر پروانه سرخابی‌ها را باطل می‌کنند؟

جلسه نهایی ۱۰ تن از اعضای بدوی و تجدیدنظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال درخصوص پرونده‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس درحالی برگزار خواهد شد که وضعیت هر دو باشگاه خطرناک گزارش شده و این احتمال وجود دارد که بر سر آسیایی شدن این دو تیم برای فصل آینده مشکلاتی ایجاد شود.

روزنامه فرهیختگان: جلسه نهایی ۱۰ تن از اعضای بدوی و تجدیدنظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال درخصوص پرونده‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز به میزبانی فدراسیون و با حضور اینترنتی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیران ارشد دو باشگاه سرخابی به همراه مسئولان حقوقی و مالی آنها درحالی برگزار خواهد شد که وضعیت هر دو باشگاه خطرناک گزارش شده و این احتمال وجود دارد که بر سر آسیایی شدن این دو تیم برای فصل آینده مشکلاتی ایجاد شود.

نکته قابل توجه اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پنجم مهرماه به باشگاه‌های ایرانی فرصت داده بود تا روند تسویه‌حساب یا مصالحه با طلبکاران داخلی و خارجی خود را در قالب فایل‌های کامپیوتری در صفحات مخصوص به خود که در پایگاه درنظر گرفته شده به همین منظور بارگذاری کنند و حالا امروز در جلسه رسیدگی به همین منظور، مدیران دو باشگاه از مستندات خود دفاع کرده و در این جلسه اعضای کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بر روند جلسه و دفاع دو باشگاه نظارت می‌کنند تا درنهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه به تصمیم‌گیری بپردازد.

در این خصوص شنیده می‌شود بعد از جلسه، مسئولان ذی‌ربط در ‏AFC تا اواخر ماه جاری تمامی کمبودها و نواقص باشگاه‌ها را به کمیته‌های مربوطه مجوز حرفه‌ای ارجاع می‌دهند تا بعد از بررسی نهایی و ارسال گزارش از ایران تصمیم‌گیری پایانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام و به فدراسیون کشورمان اعلام شود. این درحالی است که سال گذشته به خاطر برخی پرونده‌سازی‌های صورت گرفته از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال برای چند باشگاه، از طرف کنفدراسیون آسیا این امر با ایراداتی مواجه شد که درنهایت جریمه ۱۲۰ هزار دلاری فدراسیون ایران را در پی داشت و همین موضوع کار را حساس و سرنوشت‌ساز کرده است.

درحال حاضر بزرگ‌ترین مشکل دو باشگاه با برانکو و وینفرد شفر سرمربیان خارجی اسبق آنهاست و با توجه به این موضوع که هنوز حکمی از سوی فیفا برای مربیانی مانند استراماچونی و کالدرون نیامده این اتفاق یعنی احکام آینده در صدور مجوز فعلی تاثیر‌گذار نخواهد بود و درنهایت اینکه این مجوز در دو سطح بین‌المللی و ملی صادر شده و در صورتی که نمایندگان ایران در آسیا نتوانند مجوز بین‌المللی حرفه‌ای را دریافت کنند از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد.

درنهایت اینکه به جز مسائل مالی و تسویه‌حساب با طلبکاران و مسائل مالیاتی، باشگاه‌ها باید ایرادات حقوقی مانند مالکیت مشترک یا مواردی از این حیث را نیز برطرف کنند که طبق شنیده‌ها این موضوع از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به مسائل مالی حساس‌تر بوده و شاید ایرادات حقوقی نیز بعدا برای این دو آشکار و دردسرساز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش این اتفاق میافتاد تا دستکم دست دولت از این تیما کوتاه میشد تا کی حرص بخوریم از مدیرای دولتی غیر ورزشی که این تیما رو اداره میکنن و دوتا تیم که میتونن درامد کلان داشته باشن با بی کفایتی به بدهکارترین باشگاهها تبدیل کردن.

    • آبی آسمونی

      دمشون گرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج