۱۰۴۳۸۱۰
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

«اسم بازی» برای برگرداندن مجیدی!

پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان شده و ۱۴‌تیم دیگر لیگ برتری هم مدیر و سرمربی دارند و تنها تیم بی‌سر‌و سامان و بی‌متولی لیگ برتر استقلال است!

روزنامه خراسان: پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان شده و ۱۴‌تیم دیگر لیگ برتری هم مدیر و سرمربی دارند و تنها تیم بی‌سر‌و سامان و بی‌متولی لیگ برتر استقلال است! در‌حالی که بهروان عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفته‌ نمی‌‌توانیم لیگ برتر فوتبال را دیرتر از ۸ آبان آغاز کنیم، استقلال هنوز در‌حال ردیف کردن اسامی مربیان مورد‌نظرش است تا از بین آن‌ها یکی را به عنوان سرمربی انتخاب کند.

با این‌که بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه از توافق اعضای هیئت‌مدیره و فرهاد مجیدی خبر می‌دهند و کار را تمام‌شده می‌دانند اما روز‌گذشته رسانه‌های رسمی چند نام جدید را به‌عنوان گزینه سرمربی‌گری استقلال مطرح کردند. به نوشته تسنیم گزینه نخست، الکساندر نوری، مربی ایرانی‌-‌ آلمانی است که مذاکراتی با او انجام و از او خواسته شده‌ تا امروز جواب نهایی را بدهد. موضوعاتی چون نحوه پرداخت حقوق، مالیات و یکی، دو مسئله دیگر باعث طولانی شدن مذاکرات شده است.

در‌صورتی که پاسخ نوری به شرایط استقلال منفی باشد، مسئولان استقلال سراغ گزینه‌های داخلی خواهند رفت. جواد نکونام، محمود فکری و مهدی پاشازاده جزو گزینه‌ها هستند که با هر ۳ مربی صحبت‌های مقدماتی انجام شده است. گفته شده نکونام بند فسخ قرارداد دو میلیارد تومانی با فولاد‌خوزستان دارد و می‌تواند با پیشنهاد استقلال قراردادش با تیم خوزستانی را فسخ کند. در این‌میان نام سید‌مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو هم به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت استقلال مطرح شده که این موضوع را مالک باشگاه شهرخودرو و رحمتی تایید کردند.

ردیف شدن این همه اسم در‌حالی که تا آغاز فصل جدید ۳ هفته بیشتر وقت باقی‌نمانده، نشان‌دهنده عدم درک درست شرایط بحرانی تیم از سوی مسئولان این باشگاه است. البته برخی بر این باورند که مسئولان باشگاه پس از انتخاب احمد مددی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال، وضعیت کادرفنی را هم مشخص کرده و با مجیدی به توافق رسیده‌اند. اما از آنجایی که مسئولان باشگاه می‌دانند که موضع و نگاه هواداران نسبت به مجیدی بسیار تغییر کرده و او دیگر محبوبیت و مقبولیت سابق را پیش هواداران ندارد، برای همین دست به «اسم‌بازی» زده‌اند! غرض از اسم‌بازی ردیف کردن اسامی چند مربی است که از قضا همه آن‌ها هم عذر و بهانه منطقی برای نپذیرفتن پیشنهاد استقلال دارند و احتمال حضورشان در این تیم نزدیک به صفر است.

وقتی هوادار نگران از دست دادن زمان است، مسئولان باشگاه عنوان می‌کنند چون دیگر گزینه‌ها پیشنهاد سرمربی‌گری را قبول نکرده‌اند، مجیدی با از خودگذشتگی و ایثار می‌خواهد این مسئولیت خطیر را بپذیرد و با این ترفند هواداران با کمترین مقاومت بازگشت دوباره مجیدی روی نیمکت آبی‌ها را می‌پذیرند و حتی شاید برایش هورا هم بکشند! بنابراین منابع نزدیک به باشگاه استقلال مجیدی را سرمربی آینده این تیم می‌دانند، مگر آن‌که اتفاق عجیب و پیش‌بینی نشده‌ای رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط دارن بازی در میارن

    • بدون نام

      آخه مجیدی یا اون یکی ها چه فرقی میکنه یکی ندونه انگار میخوان مورینیو رو بیارن که این کار ها رو میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها بازی وزیر هست امیدوارم خدا نابودکننده کنه دشمن استقلال رو

      • مرگ بر بابا مسعود

        بابا تازمانی که این بابا مسعود باشه
        مورینیو.هم بیاد استقلال همین هستش.

    • عقاب اسیابی

      کیسه کشا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راستی تواین موقعیت از فتح الله خبری نیست !

    • بدون نام

      صد در صد معلومه مجیدی میخواد بیاد بازی در میارن

    • بدون نام

      انشالله هر چه زودتر مشکلشون حل بشه
      تا دست از سر سرورشون بردارن و سرشون تو تیم خودشون باشه و برای تیم خودشان راهکار بدن
      نه اینکه از دکل تیم های عربستانی بالا برن هر چه را لایق خودشان است به دیگران نسبت بدن

    • بدون نام

      دقیقا چهارساله تو فصل نقل وانتقالات این اتفاقات داره میفته واین دیگه خیلی تکراری شده وهمه به اهداف آقایون پی بردن هدف نابودی استقلال هستش دلایل رو هم ایتحا نمیشه گفت !!!!!

    • استقلال سرور همه

      بابا یه خورده از تیمه لنگی یاد بگیرین. فرهاد چرا باید قبل بازی فینال استعفا بدی .خب لامصب صبر میکردی بازی با سوراختور تموم بشه بعد فرار میکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج