جاباما
۱۰۴۳۸۴۸
۴ نظر
۵۰۳۷
۴ نظر
۵۰۳۷
پ

در تعطیلی یک هفته‌ای تهران، سفر نروید!

معاون مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که سفرهای مردم تاثیر مستقیمی بر افزایش شیوع ویروس کرونا دارد اما کسی گوش شنوا ندارد و مردم در هر تعطیلاتی به سفر می‌روند.

خبرگزاری ایسنا: معاون مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که سفرهای مردم تاثیر مستقیمی بر افزایش شیوع ویروس کرونا دارد اما کسی گوش شنوا ندارد و مردم در هر تعطیلاتی به سفر می‌روند.
مژگان جلیلیان در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: در گزارش‌هایی که به صورت روزانه آماده می‌کنیم بارها اعلام کردیم هر گاه مردم تعداد ترددهای بین‌ استانی و سفرهای خود را افزایش می‌دهند، به همان میزان شاهد بالاتر رفتن آمار ابتلاء به ویروس کرونا در کشور هستیم اما گویا کسی گوش شنوا ندارد و مردم به محض اینکه تعطیلاتی را پیش‌روی خود می‌بینند برای سفر برنامه‌ریزی کرده و به جاده‌ها هجوم می‌آورند.
وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده برنامه‌ای برای مراسم اربعین با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا وجود ندارد و بسیاری از استان‌ها محدودیت‌های خود را افزایش داده‌اند، امیدواریم مردم سفرهای خود را از سر نگیرند تا بیش از این شاهد بدتر شدن وضعیت کشور از نظر شیوع این بیماری نباشیم.
معاون مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: در راستای محدودیت تردد بین استانی هیچ ابلاغیه‌ای از سوی استانداری یا ستاد ملی کرونا اعلام نشده است اما مانند فروردین ماه اگر در این زمینه چیزی ابلاغ شود، مسلما سازمان راهداری نیز از طریق نیروهای خود در ایجاد این محدودیت‌های تردد کمک خواهد کرد.
جلیلیان گفت: امیدوارم مردم از تعطیلات یک هفته‌ای پایتخت برای سفر استفاده نکنند چرا که اگر این سفرها نباشد هر استانی می تواند برای سیسستم درمانی و بهداشتی خودش برنامه ریزی کند و یکجا تمرکز بیمار بیشتر نمی‌شود و بی‌نظمی به وجود نخواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برژینسکی

      یکی نیست بگه آخه مشنگ تا وقتی بانک باز باشه هیچ شرکت خصوصی و دولتی نمیشه که تعطیل باشن

      کافیه ترافیک صبح و عصر تهران رو یه آدم معمولی ببینه تا اینو درک کنه که هیچی و هیجا تعطیل نیست اونوقت این یارو میگه تعطیلی تهران!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      رییس دولت خالی بندی و دروغگویی هدفش همینکه که هر چه بیشتر مردم کشته بشن

    • راز

      وقتی دولت براش مهم نیست چرا برا مردم مهم باشه.... دولتت همه جارو باز گذاشته چون بودجه نداره کمک کنه.... ما هیچ اعتمادی به حرفهای آقایون نداریم

    • بدون نام

      دیروز و امروز ترافیک تهران سنگین تر از روزهای دیگه بود.عاشق این طرحاتونم که نتیجه عکس میده

    • ناشناس

      اگه دولت واقعا بخواد جلوشیوع کرونابگیره بایدراههای منتهی به استانهاي شمالیروببنده والابایدمنتظرموجهاوسونامیهای بعدی باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج