۱۰۴۴۴۲۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فینال پرسپولیس به خطر افتاد

کمیته انضباطی AFC با حضور اعضایی از شرق آسیا درباره پرسپولیس تصمیم خواهد گرفت این کمیته فعلا به پرسپولیس ۴۸ ساعت مهلت داده توضیحاتش را ارسال کند

روزنامه همشهری: کمیته انضباطی AFC با حضور اعضایی از شرق آسیا درباره پرسپولیس تصمیم خواهد گرفت این کمیته فعلا به پرسپولیس ۴۸ساعت مهلت داده توضیحاتش را ارسال کند.

AFC طی نامه‌ای از باشگاه پرسپولیس خواست مدارک و مستندات خود را درخصوص شکایت النصر ظرف ۴۸ساعت به این کنفدراسیون ارسال کند. باشگاه النصر عربستان معتقد است بازیکنان جدید پرسپولیس با توجه به بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشته‌اند اما باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این بازیکن‌ها قبل از بسته‌شدن پنجره قرارداد خود را ثبت کرده بودند.

دیروز باشگاه پرسپولیس با اعلام وصول نامه مربوط به کنفدراسیون آسیا اعلام کرد به‌زودی لایحه و مستندات خود را ارائه خواهد داد. پیش از این فدراسیون فوتبال ایران نیز اعلام کرده بود با توجه به جذب بازیکنان جدید پرسپولیس در موعد مقرر و به شکل کاملا قانونی، خطری از این بابت نماینده فوتبال ایران را تهدید نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال قرار است در تنظیم لایحه و ارائه دفاعیات نیز به باشگاه پرسپولیس کمک کند. در عین حال سایت عربستانی «سعودی اسپورت» در مطلبی عنوان کرده که یاسر المسحل، رئیس اتحادیه فوتبال عربستان یکی از اعضای کمیته‌ای است که به شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس ایران رسیدگی می‌کند و در کمک به تیم عربستانی برای پیروزی در این پرونده، مشارکت داشته است.

به این ترتیب دعوای پرسپولیس و النصر تبدیل به دعوای فدراسیون‌های فوتبال ۲کشور شده است. یاسر المسحل عربستانی یکی از اعضای کمیته انضباطی AFC نیز هست اما قرار شده او به همراه یوسف الیعقوبی بحرینی در جلسه کمیته انضباطی شرکت نکنند. هیچ نماینده‌ای از اتحادیه فوتبال عربستان، فدراسیون ایران یا هر کشوری از غرب آسیا حق شرکت در جلسه تصمیم‌گیری در مورد شکایت النصر را ندارد. روزنامه الشرق‌الاوسط عربستان تأکید کرده جلسه کمیته رسیدگی به شکایت النصر با مشارکت اعضای شرق آسیا و به رهبری لیم کیا تانگ سنگاپوری و شین روی چینی برگزار خواهد شد.

در همین حال اسکای اسپرت عربستان نوشت استفاده تیم فوتبال پرسپولیس ایران از بازیکنان جدیدش قانونی بوده و اعتراض باشگاه النصر رد خواهد شد. هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال در ایران نیز همین عقیده را دارد. او دیروز به خبرگزاری‌های داخلی گفت: «پنجره پرسپولیس در میانه نقل‌وانتقالات بسته شده؛ تا قبل از آن هر آنچه به ثبت رسانده غیرقانونی نیست و اگر مسائل حاشیه‌ای دخالتی در حکم نداشته باشد، شکایت النصر به جایی نخواهد رسید.

زیرا پرسپولیس در فرجه زمانی کاملا قانونی قرارداد بازیکنانش را به ثبت رسانده و آنها را به قطر برده است.» نصیرزاده تأکید کرده «اگر مسائل حاشیه‌ای دخالتی در حکم نداشته باشد...» و این دخالت مسائل حاشیه‌ای دقیقا همان چیزی است که هواداران پرسپولیس از آن واهمه دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورزش منطقه کاملا سیاسی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج