۱۰۴۴۷۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اخطار متفاوت وزیر دفاع به دشمنان ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح مایه دلگرمی و اعتماد به نفس ملی و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی در دریای طوفانی و مواج هجمه‌های استکبار هستند.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح مایه دلگرمی و اعتماد به نفس ملی و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی در دریای طوفانی و مواج هجمه‌های استکبار هستند.

امیر سرتیپ حاتمی در نشستی با فرماندهان ارشد نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان خراسان رضوی که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مدیران عامل سازمان‌های وزارت دفاع در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ریشه‌های امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و جانبازان، ایثارگران و آزادگانی است که اجازه ندادند ذره‌ای از خاک ایران در اشغال متجاوز بماند و با جانفشانی و شجاعت بی بدیل خود از خاک و حیثیت سرزمین ایران جانانه دفاع کردند.

اخطار متفاوت وزیر دفاع به دشمنان ایران

امر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه طی دو جنگ جهانی اول و دوم، کشور ایران به رغم بی طرفی مورد تجاوز قرار گرفت و قحطی و سختی‌های زیادی دامن‌گیر مردم شد، افزود: علت عقب نشینی ایران در آن دوران وجود حاکمانی دست نشانده، بی تدبیر و بی خردی بود که از سر استیصال و نداشتن قدرت اعلام بی طرفی کردند.

وی با بیان موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: قرار گیری ایران در منطقه غرب آسیا و شرایط جغرافیایی این کشور به گونه‌ای است که به سبب دارا بودن منابع نفت، گاز، انرژی، آبراه‌ها و ثروت‌های مولد همواره مورد طمع دشمنان خواهد بود و این موضوع نشانگر آن است که ما همواره باید بر قدرت دفاعی و اقتدار ملی خود بیفزاییم.

وزیر دفاع کارنامه دفاع مقدس در تاریخ ایران را یک سند پر افتخار و غرور آمیز عنوان کرد و گفت: تجربه دفاع مقدس به سبب وجود رادمردان و انسان‌های تربیت یافته مکتب تشیع و همچنین وجود رهبری مقتدر، شجاع و الهی به استکبار جهانی و نظام سلطه نشان داد که ایران متجاوز را فقط دفع نمی‌کند بلکه او را دنبال، تعقیب و تنبیه می‌کند و این فرهنگ با الگوی دفاع مقدس در وجود ملت ایران نهادینه شد.

وی در همین زمینه تاکید کرد: هر کس در ذهن خود نسبت به این سرزمین مقدس گمانی بد، تعدی و تجاوز کند ملت ایران اسلامی همچون هشت سال دفاع مقدس متجاوزان و بدخواهان را تنبیه خواهند کرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز به رغم تحریم‌های ظالمانه و شکننده علیه ملت ایران از امنیت پایدار برخورداریم، گفت: تعامل و ارتباط تنگانگ نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و در عملیات‌هایی همچون ثامن الائمه(ع) به منصه ظهور رسید و امروز پس از گذشت ۴۰ سال از آن دوران، این تعامل و ارتباط گسترده، نیروهای مسلح را تبدیل به قدرتی واحد و پولادین کرده است.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه نشست‌های مشترک با فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح گامی اساسی در راستای پیشرفت‌های دفاعی کشور قلمداد می‌شود، گفت: تعامل نیروهای مسلح و وزارت دفاع به گونه‌ای پایه‌ریزی شده است تا مدیران ارشد وزارت دفاع از نزدیک بتوانند اثربخشی دستاوردها و محصولات تولیدی خودشان را در صحنه عملیات و رزم ملاحظه کنند؛ لذا از این روی نظرات و دیدگاه‌های فرماندهان عرضه رزم برای مدیران صنعت دفاعی یک هدیه و نقطه‌ای عطفی برای بهتر شدن کیفیت تسلیحات راهبردی و محصولات وزارت دفاع تلقی می‌شود.

وزیر دفاع با بیان اینکه نیروهای مسلح در کنار ملت بزرگ ایران عنصر اصلی قدرت آفرینی و پشتوانه پیشرفت‌های کشور در همه عرصه‌ها هستند، گفت: نیروهای مسلح مایه دلگرمی و اعتماد به نفس ملی و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی در دریای توفانی و مواج هجمه‌های استکبار هستند.

در این جلسه فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان خراسان رضوی نظرات و دیدگاه‌های خود را در راستای هر چه بهتر شدن بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران و افزایش سطح همکاری‌ها با وزارت دفاع مطرح کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج