۱۰۴۴۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فیل شناگر در اقیانوس!!/ عکس

راجان فیل ۶۰ ساله ، تنها باقی مانده نسل فیلهایی است که سالها پیش در جزایر آندامان در خلیج بنگال برای حمل تنه درختان از آنها استفاده میشد. یکی از آموزشهای این فیلها شنا در اقیانوس بود.

راجان فیل ۶۰ ساله ، تنها باقی مانده نسل فیلهایی است که سالها پیش در جزایر آندامان در خلیج بنگال برای حمل تنه درختان از آنها استفاده میشد. یکی از آموزشهای این فیلها شنا در اقیانوس بود.

در سال 2002 ، و پس از غیر قانونی اعلام شدن قطع درختان در این جزیره تمام فیلها فروخته شدند اما مالک راجان تصمیم گرفت آن را نگه دارد.

در سال ۲۰۰۴ راجان در فیلمی به نام The Fall نقش آفرینی کرد که پس از آن به شهرت جهانی رسید. اما مالک اصلی راجان تصمیم گرفت از این شهرت استفاده کرده و او را به مبلغ ۶۰ هزار دلار بفروشد. دوستداران راجان با جمع کردن پول و گرفتن وام این مبلغ را فراهم کردند تا راجان را از به اسارت رفتن نجات دهند.

از آن تاریخ به بعد توریست هایی که مایل به غواصی با راجان باشند میتوانند با تعیین وقت قبلی به همراه این فیل عظیم الجثه به غواصی در اقیانوس بپردازند. مبلغ دریافتی از توریست ها که حدود 200 دلار آمریکا میباشد ،صرف بازپرداخت وام فوق و نگهداری از راجان میشود. با این حال راجان دیگر مانند سالهای قبل احساس جوانی و سرزندگی نمیکند و نهایتا فقط 20 دقیقه میتواند شنا کند که البته خود راجان عاشق شنا کردن در اقیانوس است.

قبل از آمدن هر توریست به او هشدار داده میشود که هیچکس راجان را مجبور به شنا در دریا نمیکند و ممکن است در روزی که او برای شنا با راجان وقت گرفته است ، راجان تمایلی به شنا نداشته باشد.

فیل شناگر در اقیانوس!!/ عکس
فیل شناگر در اقیانوس!!/ عکس

منبع : عصر ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rahman

      اگرخوب توجه بشودهمین نشانه کوچکی ازنمایش قدرت خداشناسی است که یک فیل حداقل پنج تنی که طبیعت ابزی بودن راندارددراعماق اقیانوس شنامیکندمقدس معابان پول پرست عبرت بگیرندخوب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج