۱۰۴۴۹۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انفجار کارگاه گاز مایع در هشترود

کارگاه غیرمجاز گاز مایع در هشترود بعد از انفجار کپسول‌های ال‌پی‌جی، طعمه حریق شده و در این حادثه پدر و پسری که دچار سوختگی شده‌ بودند، به یکی از بیمارستان‌های تبریز منتقل شدند.

خبرگزاری ایسنا: کارگاه غیرمجاز گاز مایع در هشترود بعد از انفجار کپسول‌های ال‌پی‌جی، طعمه حریق شده و در این حادثه پدر و پسری که دچار سوختگی شده‌ بودند، به یکی از بیمارستان‌های تبریز منتقل شدند.

شهردار هشترود در این رابطه گفت: با تلاش جان بر کفان واحد آتشنشانی شهرداری هشترود، آتش سوزی مهیب حاصل از انفجار کارگاه گاز ال پی جی در کمتر از ۴۰ دقیقه اطفاء شد.

مهدی پورصادق اظهار کرد: از اولین لحظه وقوع آتش سوزی، نیروهای تمام واحدهای شهرداری، به‌خصوص واحد آتشنشانی در محل حادثه حضور یافته و اقدام به مهار آتش کردند.

وی با تشکر از عوامل شهرداری میانه، افزود: به خاطر وضعیت شدید آتش و بیم از سرگیری دوباره آن، از واحد آتشنشانی شهرداری میانه نیز تقاضای کمک شده بود، اما با اتمام آتش سوزی دیگر نیازی به اعزام نیرو از میانه به هشترود نیست.

معاون شهردار هشترود نیز در این رابطه به ایسنا، گفت: حادثه در یک کارگاه سوختگیری ال پی جی غیرمجاز خودرو رخ داده و این کارگاه دچار آتش‌سوزی شده است؛ تمامی عوامل آتشنشانی و امدادی شهرستان اعم از آتشنشانی، هلال احمر و اورژانس در محل حاضر شده و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

مهدی نجف‌نژادان افزود: علت دقیق حادثه نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است.

جعفر محمدنژاد، مسئول آتشنشانی هشترود نیز در این رابطه به ایسنا، گفت: انفجار کپسول‌های ال پی جی علت بروز حادثه در این کارگاه است.

وی با بیان این‌که فعالیت‌های این کارگاه به صورت غیراستاندارد انجام می‌شد، گفت: دو نفر مصدومان حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج