۱۰۴۵۱۱۱
۱۹ نظر
۵۰۱۷
۱۹ نظر
۵۰۱۷
پ

انتقاد شدید واعظی از قالیباف!

رییس دفتر رییس جمهور در خصوص ماجرای لغو جلسه سران قوا به دلیل بازدید رییس مجلس از یک بیمارستان محل درمان بیماران کرونایی، با یادآوری اینکه «از خرداد ماه ملاقات بیماران کرونایی ممنوع است»، گفت: «برخی می‌خواهند از الان خودشان را برای آینده مطرح کنند».

جماران: رییس دفتر رییس جمهور در خصوص ماجرای لغو جلسه سران قوا به دلیل بازدید رییس مجلس از یک بیمارستان محل درمان بیماران کرونایی، با یادآوری اینکه «از خرداد ماه ملاقات بیماران کرونایی ممنوع است»، گفت: «برخی می‌خواهند از الان خودشان را برای آینده مطرح کنند».

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: خرداد امسال معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان به همه بیمارستان‌های کشور اعلام کرد که ملاقات‌ بیماران کرونایی ممنوع است. حالا یک شخصی رعایت نمی‌کند خودش تصمیم گرفته است، اما این که بیاید در یک جلسه، دو قوه دیگر را مبتلا کند، کار درستی نیست.

محمود واعظی درباره این که پس از حضور رئیس مجلس در بیمارستان و عیادت از بیماران کرونایی، این مساله مطرح شد که آیا ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مسئولان پروتکل‌های بهداشتی تعریف نکرده است؟ گفت: پروتکل‌ها برای همه تعیین و ابلاغ شده است، حتی به مجلس هم در یکی از روزهایی که هم جلسه صحن و هم کمیسیون‌ها را داشت دوباره از طریق وزارت بهداشت نامه‌نگاری صورت گرفت مبنی بر اینکه چیزی که به عنوان پروتکل ابلاغ کرد‌ایم، رعایت نمی‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما که در ستاد ملی مبارزه با کرونا نمی‌توانیم مرتب هر روز با نماینده و یا رئیس مجلس درگیری به وجود بیاریم برای اینکه پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و یا نمی‌کنند؛ چرا که این وظیفه خود ما است که پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی با بیان این که امروز در کشور مشاهده می‌کنیم بیش از هر شخص دیگری مقام معظم رهبری پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، عنوان کرد: رهبر انقلاب نه تنها پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، حتی اعلام کردند هر چیزی که ستاد ملی ابلاغ کند من وظیفه دارم آن را اجرا کنم، آن وقت چگونه می‌شود سران سه قوه و دیگران با افتخار کارهای دیگری ‌کنند و بگویند‌ آن فردی که رعایت می‌کند جانش را دوست دارد؟!

واعظی با اشاره به این که برخی از رفتارها درست نیست، اظهار داشت: در خرداد امسال معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان به همه بیمارستان‌های کشور اعلام کرد که ملاقات‌ بیماران کرونایی ممنوع است، خب هنگامی که این ملاقات ممنوع است، یعنی برای همه ممنوع است؛ مگر نمی‌توانستند بگویند «گان» تن‌تان کنید و «ماسک» بزنید و با خانواده‌ها یا مریض‌تان ملاقات کنید؟

وی تاکید کرد: مگر تمام پزشکان و پرستاران عزیز ما «گان» ندارند؟ مگر «ماسک» نمی‌زنند؟ چرا تمامی این کارها را رعایت می‌کنند، اتفاقا ماسک مخصوص می‌زنند و گان می‌پوشند؛ پس چرا تعدادی از این عزیران کرونا گرفتند؟ ما کم فوتی در بین کادر پزشکان و پرستاران داریم؟!

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید پروتکل‌ها رعایت شود، گفت: حالا یک شخصی رعایت نمی‌کند خودش تصمیم گرفته است این که بیاید در یک جلسه، دو قوه دیگر را مبتلا کند، کار درستی نیست.

وی ادامه داد: امروز در آمریکا ترامپ به کرونا مبتلا شده است، آیا برایش افتخار است؟ یا این که می‌گویند کسی که نتوانسته خودش را اداره کند، می‌تواند کشور را اداره کند؟

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پایان گفت: متاسفانه همه چیز جنبه سیاسی و تبلیغاتی به خودش گرفته است، بیان کرد: یک موضوع بهداشتی روشن به یک موضوع بزرگ تبدیل شده است، به نظر من افراد باید از این حالتی که از الان می‌خواهند خودشان را برای آینده مطرح کنند یک مقدار پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عزیز

      حالا چه اشکالی داره رئیس جمهور به جمع شهدای سلامت اضافه بشه ، هم آخرتش بیمه میشه هم عملکرد ۷ ساله اش را مردم از یاد می برند جناب واعظی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        متاسفانه صداقت رنگ باخته وهمه قدرت طلب وفرصت طلب شده اند

      • بی طرف

        فقط بلده ریشش و رنگ کنه تا با لباسش ست باشه

      • بدون نام

        ایشون رعایت نکرده بیمارستان چرا راه داده آیا نباید همشون بخاطر بی انضباطی توبیخ بشوند

    • محمد

      قالی باف برای خودشیرینی این کار انجام داده ۷ ماه خواب بوده .

    • ms

      مگه شما ها آینده هم گذاشتید؟

    • ازولایت تاشهادت

      مگه تست کرونای قبل از جلسه ندارید؟؟ ازکجا میدونید قالیباف کرونایی شده؟؟ اگرم شده هیچ علایمی نداره؟؟!!!! چقدر بچه بازی شده دولت،، بخدا دیگه هیچکس دروغای دولتو باور نمیکنه
      کوشش بی سبب نکن واعظی

    • احمد صفدری

      فردی که شما نامش را به زبان نیاوردید .سرباز جبهه است شجاعت در تک تک سلولهای بدنش موج میزند .آقای واعظی لطفا عینک بد بینی را بردارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اووووه

    • بدون نام

      آقای واعظی شما بفکر روحانی باشید که کرونا نگیره
      حیف است رئیس جمهور ما از بین میره چونکه
      ما به بساط فقر رسونده

    • بدون نام

      کادر درمان ......

    • بدون نام

      والله این اقای روحانی که کرونا نگرفته چرا نمیتواتد کشور را اداره کند ولی ترامپ هر روز بین خبرنگاران و مردمش هست اقای واعظی خودتونو با امریکائیها مقایسه نکنید لطفا

    • بهنام چوپان

      متاسفانه این منیت کشور ایران عزیز را بیچاره کرده

    • بدون نام

      جمیع مسئولین به کرونا مبتلا بشن انشالله

    • سرباز سلامت

      یعنی ما کادر درمان آدم نیست با حقوق ناچیز ، تو بخش کرونا کار می کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما کارتون هست مثل معلم که کارش معلمیه کارگر که کارش کارگریه،اگر سخت براتون استعفا بدین

    • بدون نام

      همشون عوام فریبند از بالا تا پایین
      مثل روز روشنه که قالیباف داره خودش را مطرح میکنه برای آینده
      چند روز پیش هم آقای رئیسی رفته بودند. نقطه صفر مرزی با افغانستان !! خوب کاملا روشنه دادن عوام فریبی میکنن
      البته این آقای روحانی خم کهدتکلیفش معلومه و هیچ کس از عملکرد ایشون راضی نیست

    • بدون نام

      واعظی = غلام حلقه به گوش روحانی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج