۱۰۴۵۱۲۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

خلیل‌زاده و آل‌کثیر گزینه‌های انتقال به تیم‌های قطری

یک رسانه قطری از باز شدن مسیری جدید برای انتقال بازیکنان ایرانی به لیگ ستارگان این کشور پس از درخشش آسیایی پرسپولیس خبر داد.

خبرآنلاین: یک رسانه قطری از باز شدن مسیری جدید برای انتقال بازیکنان ایرانی به لیگ ستارگان این کشور پس از درخشش آسیایی پرسپولیس خبر داد.

لیگ ستارگان قطر در فصل جدید شاهد نمایش خوب بازیکنان ایرانی بود و این کشور دارای بیشترین سهمیه آسیایی در تیم‌های شرکت‌کننده این رقابت‌هاست. ۵ بازیکن از ۱۱ بازیکن آسیایی تیم‌های لیگ ستارگان قطر از ایران بوده و همچنان دو تیم به دنبال عقد قراردادهای جدید با بازیکنان آسیایی هستند.

روزنامه الرایه قطر نوشت بازیکنان ایرانی هم‌اکنون در تیم‌های الدحیل، الاهلی، الخریطیات، العربی و ام‌صلال بازی می‌کنند. الدحیل رامین رضاییان را پس از درخشش در الشحانیه جذب کرد. مهرداد محمدی از لیگ برتر پرتغال به العربی انتقال یافت. امید ابراهیمی پس از یک فصل بازی قرضی برای یوپن بلژیک به تیم الاهلی دوحه بازگشت. الخریطیات هم پژمان منتظری را در ترکیبش دارد و آخرین انتقال نیز مربوط به تیم ام‌صلال است که روزبه چشمی، مدافع استقلال را جذب کرد.

الرایه در ادامه این گزارش آورده است: هنوز دو تیم لیگ ستارگان با بازیکنان آسیایی قرارداد نبسته‌اند و با توجه به درخشش خیره‌کننده پرسپولیس در دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا که در قطر برگزار شد انتظار می‌رود بازیکنان ایرانی جدیدی جذب این تیم‌ها شوند. پرسپولیس پس از نمایش قدرتمند و برجسته با از پیش‌رو برداشتن رقبای بزرگی همانند الدحیل، السد و النصر عربستان به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. این تیم دارای بازیکنانی است که می‌توانند در بهترین تیم‌ها بازی کنند.

درخشش پرسپولیس مسیر جدیدی برای انتقال بازیکنان ایرانی به لیگ ستارگان قطر گشوده و شاید باعث انتقال برخی از آنها به تیم‌های این رقابت‌ها در فصل جاری شود. بازیکنانی همانند شجاع خلیل‌زاده، بازیکن قدرتمند خط دفاعی و عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس نامزدهای پیوستن به تیم‌های لیگ ستارگان قطر هستند. اکنون همه نگاه‌ها به انتقال بازیکنان آسیایی به تیم‌های لیگ ستارگان قطر دوخته شده و برخی از تازه‌واردها از جمله امید ابراهیمی (الاهلی) و رامین رضاییان (الدحیل) توانستند بهترین عملکردها را از خود نشان دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شجاع خلیل زاده انقدر نامرد نیست که بخاطر پول از عشقش بگذره وبره برا عربهای نامرد بازی کنه کسیکه همیشه بوسه بر ارم باشگاه میزنه وارزش قائل میشه به پول نمی فروشه بوسها شوشجاع یه قرمز به تمام معنا ست

    • بدون نام

      اگر قبل قهرمانی تو آسیا همچین انتقال هایی صورت بگیره برا پرسپولیس فاجعه اس

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال

      خبر الاسدقلالی

    • بدون نام

      عمرا جفتشون پرسپولیسی دو آتیشن میمونن قهرمانی آسیا تو دستشونه از دستش نمیدن عیسی آل کثیر بعد از کلی زحمت به پرسپولیس اومد تعصبشم نشون داد با پای شکسته چه بازی های درخشانی انجام داد شجاع هم که احتیاج به تعریف نداره همه میدونن کیسه که دوباره شکست خورد امیدشو از ای اف سی هم از دست داد الان هم شروع کردن به این حاشیه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی خلیل زاده و آل کثیر ...روزهای حالای متعصبین تیمشان را به عینه می بینن .که چطور گرسنه و کرایه نشینن ..آینده مثل حالا نیست .زندگی روز به روز مشکلتر میشه اگه پول نداشته باشی باید بری گدایی ..

    • رضایی

      هه هه هه خجالت آور است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج