۱۰۴۵۲۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رقابت بایدن و ترامپ در فلوریدا چگونه است؟

به جز نظرسنجی مشترک «اینسایدرادونتج» و «فاکس ۳۵» که می‌گوید ترامپ از بایدن پیش است، نتایج سایر نظرسنجی‌هایی که طی یک ماه گذشته در ایالت فلوریدا برگزار شده حکایت از پیشتازی نامزد حزب دموکرات از رقیب جمهوریخواه دارند.

خبرگزاری تسنیم: یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد دونالد ترامپ با سه درصد از جو بایدن در ایالت فلوریدا پیش افتاده است که یکی از مهمترین ایالت‌های تاثیرگذار در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب می‌شود.

در این نظر سنجی که توسط «اینسایدرادونتج» و «فاکس ۳۵» برگزار شده، ۴۶ درصد از رای دهندگان احتمالی گفته‌اند به ترامپ رای می‌دهند و ۴۳ درصد نیز گفته‌اند رای خود را به جو بایدن خواهند داد. همچنین ۱۰درصد گفته‌اند که هنوز تصمیم نگرفته‌اند به چه کسی رای بدهند.

این نظر سنجی ششم و هفتم اکتبر (۱۵ و ۱۶ مهر) با مشارکت ۴۰۰ نفر پاسخ دهنده و به صورت آنلاین و یا تلفنی برگزار شده و ضریب خطای آن ۴.۹ درصد اعلام شده است.

رقابت بایدن و ترامپ در فلوریدا چگونه است؟

نظرسنجی «اینسایدرادونتج» و «فاکس 35» تنها نظرسنجی است که می‌گوید ترامپ از بایدن در ایالت فلوریدا جلو افتاده است اما سایر نظرسنجی‌های که طی یک ماه گذشته در این ایالت برگزار شده نشان می‌دهند نامزد حزب دموکرات از رقیب جمهوریخواه خود جلو است.

بر اساس نظر سنجی مشترک «رویترز» و «ایپسوس» که در تاریخ 29 سپتامبر الی 6 اکتبر برگزار شده نشان می‌دهد بایدن با چهار درصد در ایالت فلوریدا از ترامپ پیش است. بر اساس این نظرسنجی 45 درصد به ترامپ و 49 درصد به ترامپ رای می‌دهند. این نظرسنجی و با مشارکت هزار پاسخ دهنده برگزار شده و خطای آن 4.3 درصد برآورد شده است.

همچنین نظرسنجی مشترک «سی‌ان‌بی‌سی» و «چنچ ریسرچ» در تاریخ دوم الی چهارم اکتبر ( 11 الی 13 مهر) نشان می‌دهد بایدن با چهار درصد اختلاف از ترامپ پیش است. بر اساس این نظرسنجی 50 درصد به بایدن و 46 درصد به ترامپ رای می‌دهند.

نظرسنجی مشترک «نیویورک تایمز» و «سیه‌نا» در تاریخ 30 سپتامبر و یک اکتبر ( 9 -10 مهر) نیز نشان می‌دهد بایدن با پنج درصد اختلاف از ترامپ جلو است. در این نظرسنجی 47 درصد گفته‌‌اند بایدن رای می‌دهند و 42 درصد نیز گفته‌اند به ترامپ رای خواهند داد.

هرچند نظرسنجی «یو‌اس‌آ تودی» و «سوفولک» نشان می‌دهد، تعداد آرای دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت فلوریدا هر کدام با 45 درصد برابر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج