۱۰۴۵۴۰۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

بعد از رد شکایت النصر، آل‌کثیر چه می‌شود؟

همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد شکایت باشگاه النصر عربستان در خصوص استفاده غیرقانونی پرسپولیس از خرید‌های جدید رد شد تا سعودی‌ها بعد از شکست در مستطیل سبز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم یک شکست تلخ دیگر را تجربه کنند.

روزنامه خراسان: همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌شد شکایت باشگاه النصر عربستان در خصوص استفاده غیرقانونی پرسپولیس از خریدهای جدید رد شد تا سعودی‌ها بعد از شکست در مستطیل سبز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم یک شکست تلخ دیگر را تجربه کنند.

داستان این شکایت نافرجام بلافاصله بعد از بازی پرسپولیس-النصر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد و هنوز ساعاتی از پایان بازی پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان غرب آسیا نگذشته بود که مسئولان این تیم عربستانی با شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام اتفاقات و حواشی این رقابت‌ها را تحت‌تاثیر خود قرار دادند.

بهانه باشگاه النصر برای طرح این شکایت، استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید خود بود. النصری‌ها اعتقاد داشتند پرسپولیس زمانی عیسی آل‌کثیر، حامد لک، میلاد سرلک، احسان پهلوان، علی شجاعی، سعید آقایی و آرمان رمضانی را به خدمت گرفته که از سوی فیفا به دلیل شکایت برانکو ایوانکوویچ محروم بوده است. اما اسناد منتشرشده فیفا و تذکراتش به باشگاه پرسپولیس نشان می‌داد روز ۱۲ آگوست(۲۲ مرداد) آخرین فرصت به این باشگاه ایرانی برای پرداخت بدهی‌ها بوده.

فیفا تاکید کرده پرسپولیس یک ماه یعنی تا ۱۲ سپتامبر(۲۲ شهریور) فرصت دارد با برانکو و کادر فنی سابق این باشگاه تسویه‌حساب کند وگرنه از نقل‌وانتقالات محروم می‌شود و نمی‌‌تواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر، ۵ خرید جدید پرسپولیس روز ۱۵شهریور با حضور در هیئت فوتبال استان تهران اقدام به ثبت قراردادشان با پرسپولیس کردند. همچنین علی شجاعی و آرمان رمضانی هم ۱۸شهریور با پرسپولیس قرارداد بستند.

با توجه به مهلت فیفا به پرسپولیس، این باشگاه حتی ۳ روز دیگر برای جذب نفرات زمان داشته و از همان ابتدا مشخص بود که سعودی‌ها با طرح این شکایت بچگانه راه به جایی نمی‌برند. درنهایت و با بررسی مدارک و مستندات طرفین، کنفدراسیون فوتبال آسیا رای خود را صادر کرد. در رای انضباطی ای‌اف‌سی آمده است که شکایت النصر از پرسپولیس رد شده و توضیح بیشتری هم در کار نیست. به این ترتیب خیال پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا راحت شد.

البته پرسپولیس هنوز هم پرونده مهم دیگری در ای‌اف‌سی دارد و آن هم محرومیت ۶ ماهه عیسی آل‌کثیر، مهاجم سرخ‌پوشان است. آل‌کثیر در آستانه بازی پرسپولیس-النصر به بهانه شادی گل نژادپرستانه برابر پاختاکور، از سوی کنفدراسیون آسیا ۶ ماه محروم شد و پرسپولیس هم درخواست استیناف کرد. در حال حاضر ثابت شده آل‌کثیر قبلا هم سابقه چنین نوع شادی گلی در ایران داشته و هدفش چیز دیگری بود، باشگاه پرسپولیس باید تا رفع کامل محرومیت این بازیکن قدم بردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الاستقلال السعودی الوطن فروش

      به امید خدا آل گل بخشیده میشه چون منظوری نداشته قبلا اینگونه شادی ها را در تیمای قبلی میکرد

      پاسخ ها

      • na..rr

        بخشیده میشه. صدرصد

      • بدون نام

        ایشالا داداش. ب کوری دشمنان داخلی و خارجی

    • مهدیار

      آل کثیر رو ببخشید

    • بدون نام

      خدا بزرگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج