جاباما
۱۰۴۵۴۲۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

تغییرات تیم ملی؛ دراگان گربه را دم حجله کشت؟

لیست جدید تیم ملی سورپرایز‌های بسیاری داشت و بسیاری از ستارگان سابق تیم ملی از لیست خط خوردند و جای خود را به نفرات جدید دادند.

خبرآنلاین: لیست جدید تیم ملی سورپرایزهای بسیاری داشت و بسیاری از ستارگان سابق تیم ملی از لیست خط خوردند و جای خود را به نفرات جدید دادند.

سرانجام انتظارها به سر رسید و تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ به میدان رفت تا خود را آماده و دیدار حساس در انتخابی جام جهانی مقابل تیم‌های ملی عراق و بحرین کند. دو مسابقه‌ای که در سرنوشت تیم ملی و صعود به جام جهانی نقشی حیاتی دارند و تیم ملی برای رسیدن به دور بعدی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محکوم به پیروزی در آن‌ها است.

اولین تجربه اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در مقابل تیم ملی ازبکستان رقم خورد و ایران با نمایشی نسبتا خوب توانست حریف خود را شکست دهد. نکته مهم در این بازی و در مجموع لیست نفرات دعوت‌شده به تیم ملی، تغییرات نسبتا زیاد نسبت به زمان کی‌روش و حتی ویلموتس بود که تا حدودی باعث تعجب شد. نفراتی چون عارف غلامی، مجتبی نجاریان، سیامک نعمتی و مهدی قایدی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدند و شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی و امید نورافکن هم در شرایطی دعوت شدند که در سال‌های اخیر حضور پررنگی در تیم ملی نداشتند و بازیکنی چون شجاع پس از ۷ سال به تیم ملی فراخوانده شد.

تغییرات تیم ملی؛ دراگان گربه را دم حجله کشت؟

دعوت نفرات جدید به تیم ملی باعث شده بسیاری از ستارگان قبلی از لیست خط بخورند؛ اگر از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا جهانبخش که به دلیل مصدمیت از تیم ملی خط خوردند بگذریم، به نفراتی چون کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، وریا غفوری و رامین رضاییان می‌رسیم که در سال‌های اخیر حضور تقریبا ثابتی در تیم ملی داشتند ولی حالا با تغییرات اسکوچیچ جایگاهشان با خطر مواجه شده است.

این اتفاق تا حدودی باعث تعجب همگان شده و سوالات بسیاری را به وجود آورده است. در واقع به نظر می‌رسد دراگان اسکوچیچ با این تغییرات قصد دارد نشان دهد در تیم او جای هیچ بازیکنی محکم و تضمین‌شده نیست و لیست تیم ملی براساس آمادگی بازیکنان انتخاب می‌شود و درهای تیم ملی روی تمامی نفرات باز است. از طرفی به نظر می‌رسد سرمربی جدید ایران قصد دارد تا حدودی میانگین سنی تیم ملی را کاهش دهد و به همین دلیل روی نام بعضی از نفرات پا به سن گذاشته خط قرمز کشیده است.

تغییرات تیم ملی؛ دراگان گربه را دم حجله کشت؟

حال باید منتظر لیست‌های بعدی دراگان اسکوچیچ ماند تا مشخص شود برنامه‌ او برای آینده تیم ملی چیست و آیا نفرات خط خورده به تیم ملی برخواهند گشت یا تیم ملی با همین چهره جدید به مصاف رقبا خواهد رفت. در واقع لیست بعدی می‌تواند تا حدودی نشان دهد سرمربی کروات چه اندیشه‌هایی برای آماده کردن تیم ملی ایران برای دیدارهای حساس و حیاتی انتخابی جام جهانی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار درستی سرمربی انجام داده است !؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج