جاباما
۱۰۴۵۴۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علت تنبلی بارسا در خرید بازیکن: شرایط مالی

رونالد کومان سرمربی بارسلونا می‌گوید شرایط مالی باشگاه عاملی بوده که در فصل نقل و انتقالات مانع خرید همه هدف‌های این تیم شده است.

ورزش سه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا می‌گوید شرایط مالی باشگاه عاملی بوده که در فصل نقل و انتقالات مانع خرید همه هدف‌های این تیم شده است.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا می‌گوید شرایط دشوار مالی باشگاه در وضعیت بغرنج اپیدمی کرونا باعث شده او و باشگاه نتوانند امسال تابستان به اندازه‌ای که مایل بودند برای تقویت تیم خرید کنند.

علت تنبلی بارسا در خرید بازیکن: شرایط مالی

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ستاره هایی مثل آرتور، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و لوئیس سوارز بارسلونا را ترک کردند و بلوگرانا در این پنجره میرالم پیانیچ و سرجینو دست را جذب کرد و البته جوانانی مثل ترینکائو، پدری و ماتئوس فرناندس را هم به خدمت گرفت. کومان تمایل زیادی به جذب ممفیس دیپای هلندی و هموطنش از باشگاه لیون داشت که این انتقال به سرانجام نرسید.

رونالد کومان با اشاره به ضرر 97 میلیون دلاری بارسلونا و کاهش درآمد 203 میلیون یورویی بارسا در شرایط اپیدمی کرونا گفت: " تیم ما خوب است و من از تیمی که در اختیار دارم راضی ام. ما سعی خودمان را کردیم که تیم را تقویت کنیم و در بعضی پستها موفق شدیم. اما در بعضی پستها هم نتوانستیم. علتش شرایط مالی باشگاه بود. ما باید شرایط را بپذیریم و به تلاش ادامه بدهیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج