جاباما
۱۰۴۵۴۸۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

شجریان سال‌های بسیار، بدون جانشین خواهد بود

علی رهبری، آهنگساز و رهبر بین‌المللی ارکستر ایران ضمن ابراز تاسف از درگذشت محمدرضا شجریان گفت: معتقدم ایران یکی از بزرگترین هنرمندان خود را از دست داد که سال‌های بسیاری جای خالی او بدون جانشین خواهد ماند.

خبرگزاری ایرنا : علی رهبری، آهنگساز و رهبر بین‌المللی ارکستر ایران ضمن ابراز تاسف از درگذشت محمدرضا شجریان گفت: معتقدم ایران یکی از بزرگترین هنرمندان خود را از دست داد که سال‌های بسیاری جای خالی او بدون جانشین خواهد ماند.
شجریان سال‌های بسیار، بدون جانشین خواهد بود
علی رهبری که پیش از شهرداد روحانی رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران بود و اینک در وین زندگی می‌کند، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: من بیش از ۵۰ سال از ایران دور بودم و چون مادرم با من در وین زندگی می‌کرد همیشه عشق ایران برای من در وجود مادرم بود و عشق به مادرم همیشه ایران را در یاد من زنده می‌کرد. مادر من عشق و علاقه وافری به صدای استاد شجریان داشت و همیشه آلبوم های او را گوش میداد و با خود زمزمه می‌کرد.
وی ادامه داد: یک دهه قبل که تصمیم به ساخت مجموعه مادرم ایران را گرفتم در ابتدا تصمیم داشتم این اثر را برای صدای استاد شجریان بنویسم و حتی در این باره با ایشان تماسهایی هم داشتم که با استقبال ایشان روبرو شد.
این آهنگساز بین‌المللی افزود: من قسمت اول مادرم ایران را به آقای شجریان تقدیم کردم ولی به هر دلیل این اثر با صدای آقای محمد معتمدی ضبط و توسط کمپانی نامحسوس در جهان پخش شد و بسیار خوشحالم که اثر تقدیمی من به استاد شجریان اینک مورد استقبال کم نظیری در جهان قرار گرفته است.
وی در خاتمه افزود: شجریان شخصیتی بود که باعث افتخار همه ایرانیان بود و سکوتش او را بیش از پیش محبوب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج