۱۰۴۵۵۴۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

سعادتمند به بدهی‌های باشگاه اضافه کرد

عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی تلفنی درخصوص مسائل اخیر این باشگاه و تعیین سرپرست و مربی گلر‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

ورزش سه: عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی تلفنی درخصوص مسائل اخیر این باشگاه و تعیین سرپرست و مربی گلرها توضیحاتی ارائه کرد.

حجت نظری یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلفنی با رادیو تهران و برنامه تهران ورزشی ابتدا درخصوص انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: «این اتفاقی بود که برای آن زیاد تلاش شد. بعد از کنار رفتن آقای سعادتمند از استقلال سعی کردیم کارها را در هیات مدیره تقسیم کنیم و هر کدام از اعضا سعی کردیم بخشی از کار را دست بگیریم. برای اینکه چه کسی سرمربی بشود ساعتها در هیات مدیره بحث شد.

بر اساس شاخص ها به چند مربی رسیدیم. درهمین راستا انتخاب سرمربی استقلال را به عهده من محول کردند و من هم سعی کردم که دستورات آنها را به خوبی پیش ببرم و خوشبختانه توانستیم در مدت کوتاهی با محمود فکری به نتیجه برسیم ولی یک مقدار طول کشید چون مقدمات حضورش و جلب رضایت باشگاه نساجی زمان بر شد. البته این را هم تاکید کنم که تمام مراحل گفتگو و مذاکره با اطلاع باشگاه نساجی انجام شد.»

نظری درباره اینکه چرا استقلال حاضر نیست برای جذب فکری مثل جذب یحیی گل محمدی در پرسپولیس پولی به باشگاه نساجی پرداخت کند اظهار داشت: چون بنده مسئول این کار بودم شخصا با مالک و مدیرعامل باشگاه و رئیس هیئت مدیره نساجی مذاکراتی داشتم. اصلا بحث ما این نبود که هیچ مبلغی به نساجی پرداخت نشود. بحث ما روی میزان مبلغ پرداختی بود. اگر اجازه بدهید وارد عدد و رقم نشوم. البته حتما در این شرایط اقتصای باشگاه ترجیحمان این بود که عددی پرداخت نکنیم ولی با این وجود به مدیران نساجی هم گفتیم حاضریم مبلغی را بپردازیم.»

عضو هیات مدیره استقلال درباره نامه اعتراضی نمایندگان مازندران در مجلس و هشدار به وزیر ورزش در ارتباط با جدایی محمود فکری یادآور شد: «نماینده مردم محترم است و حتما بر اساس مصالح حوزه انتخابی حق دارد مسائلی را عنوان کند. این اتفاق در دنیای حرفه ای نقل و انتقال بازیکن و مربی کاملا طبیعی است. از آن طرف هم ما به آن نماینده محترم و باشگاه نساجی هم حق می دهیم که بخواهند با فکری ادامه بدهند اما ما هم دوست داریم استقلال به جایگاه خودش برگردد. هوادار استقلال به حق انتظار دارد تیم را به جایگاهش برگردانیم. ما هم این حق را محفوظ می دانیم که از مربی و بازیکن با کیفیت استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت اضافه شدن پرویز مظلومی به کادر استقلال گفت: نمی توانم قطعی حرف بزنم. چرا که در هیات مدیره هنوز تصمیم گیری نکرده ایم. چون باشگاه مدیرعامل ندارد و مسئولیت اول و آخر با هیات مدیره است. تمام تصمیمات را در هیات مدیره می گیریم. همانطور که گفتم وظایف در هیات مدیره تقسیم شده است. مثلا از طرف اعضای هیئت مدیره آقای عبدیان مامور جذب بازیکن بر اساس نظر سرمربی و تمدید قرارداد بازیکنان است. در مورد سرپرست و دیگر عزیزانی که شاید بتوانند کنار تیم باشند تصمیم گیری نکرده ایم.»

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص حضور دیگر مربیان نساجی در استقلال از جمله عمران زاده و دین محمدی تصریح کرد: «در مورد این موضوعات صحبت کردیم. فکری مربیانی را مدنظر داشت. ممکن است بخشی از آنها در نساجی با فکری همکاری کرده باشند و بخشی هم سابقه کار در نساجی نداشته باشند. مجموع این افراد به عنوان کادر فنی فعالیت می کنند.

ممکن است در ادامه بعضی از افراد بخواهند با نظر فکری در نساجی بمانند یا به باشگاه دیگری منتقل شوند. آنچه برایمان مهم است تجانس و هماهنگی کادر فنی است. فکری هرچه برای موفقیت نیاز دارد در اختیارش قرار می گیرد و کوتاهی نخواهیم کرد. همکاری بین کادر فنی و مدیریتی می تواند بهترین ها را برای استقلال به ارمغان بیاورد.»

نظری در خصوص حواشی حضور سعید عزیزیان مربی دروازه بان ها در استقلال که گفته می شود پرسپولیسی است، اظهار کرد: «فقط سعید عزیزیان این شرایط را ندارد. بازیکنان دیگری هستند که بین استقلال و پرسپولیس در رفت و آمد بودند و حتی به عنوان مربی به تیم مقابل رفتند. اگر قرار است کسی با نظر محمود فکری که استقلالی بودنش جای شبهه ندارد به کادر فنی اضافه شد، همه باید حمایت کنیم. اگر فکری به این نتیجه رسید که نیاز به جابجایی است از آن حمایت می کنیم. اگر به این نظر هم نرسید از همه هواداران خواهش می کنم از فکری و همکارانش حمایت کنند.»

وی در واکنش به اظهارات حسن روشن در جلسه ای که عنوان کرده بود مدیرعامل خوب برای استقلال پیدا نمی شود، خاطرنشان کرد: بنده در آن جلسه حضور نداشتم ولی مدیرعامل خوب حتما پیدا می شود. باید دید کسی که می خواهد مدیرعامل شود با این شرایط اقتصادی انتظار ویژه ای دارد یا خیر. شاید خیلی ها ریسک قبول مدیرعاملی را قبول نکنند و شاید خیلی ها بپذیرند. می توانیم به گزینه هایی برسیم که به خوبی استقلال را مدیریت کنند.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان در خصوص اینکه سعادتمند عنوان کرده بود ۴۰ میلیارد تومان برای باشگاه آورده داشته است گفت: در زمان حضور سعادتمند نتوانستیم گزارش مستندی داشته باشیم ولی بعد از آن سرپرست باشگاه گزارشی را داد که موید این مطلب است که بسیاری از ارقامی که مطرح شده، آورده نبوده و به بدهی های باشگاه اضافه کرده است.

البته کمک های بلاعوض هم بوده است ولی رقمش خیلی ناچیز است. حتی وقتی آقای سعادتمند موضوع فسخ قرارداد با کارگزار را مطرح کرد، این کارگزار اعلام کرد مبلغی که کمک کرده است را پس می گیرد و فسخ می کند. به نظر می رسد این رقم هم باید به بدهی ها اضافه شود. مجموعا شاهد هستیم بیش از کمک به استقلال به بدهی های باشگاه اضافه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اااا

      سعید عزیزیان مربی دروازبانها که به استقلال آمده
      قبل از پرسپولیس چند سالی در استقلال دروازبان بود
      قبل از اینکه عابد زاده به استقلال بیاید

    • بدون نام

      این لنگی ها رو از اطراف استقلال دور کنید.امثال عزیزیان،نامجومطلق، نیکبخت خصوصا سعادتمند که ماموریتش رو به نحو احسن انجام داد،همونایی هستند که به استقلال خیانت کردند، عزیزیان که کاملا پرسپولیسیه برای چی اومد استقلال.
      همین مسائل برای تیم میشه حاشیه، تا این حاشیه ها هم از بین نره، استقلال نتیجه نمیگیره.

    • بدون نام

      سعادتمند یک خائن لنگی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج