۱۰۴۵۶۳۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

آقایی: از کودکی استقلالی بودم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: من از کودکی استقلالی بودم، اما این باعث نمی‌شود که خدای نکرده به پیراهن تیم‌های دیگر که پوشیدم تعصب نداشته باشم.

خبرگزاری میزان: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: من از کودکی استقلالی بودم اما این باعث نمی‌شود که خدای نکرده به پیراهن تیم‌های دیگر که پوشیدم تعصب نداشته باشم.

سجاد آقایی در خصوص بازگشتش به استقلال، اظهار داشت: من با استقلال قرارداد دارم اما به خاطر تغییراتی که در بحث مدیریتی باشگاه پیش آمد، بلاتکلیف بودم که خداراشکر دوباره به تمرینات برگشتم. بی‌صبرانه منتظر آغاز مسابقات هستم تا بتوانم خود را به کادرفنی اثبات کنم.

وی در مورد جدایی‌اش از ذوب‌آهن، گفت: شرایطی وجود داشت که نشد با این تیم ادامه دهم و از آن طرف با استقلال هم قرارداد داشتم و به شکل قرضی به ذوب‌آهن رفته بودم برای همین در نهایت پایتخت برگشتم.

مهاجم جوان استقلال در پاسخ به این سوال که با وجود مهاجمانی مثل قایدی، مطهری و... بازی در استقلال سخت نیست، گفت: اگر بخواهم خودم را با کسی مقایسه کنم هم به خودم و هم به آنها بی‌احترامی کردم. من تمام تلاشم را می‌کنم و هرچی خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

آقایی در مورد اینکه آیا طرفداری همیشگی‌اش از استقلال به ضررش نشده نیز، تصریح کرد: هرکسی یک علاقه شخصی دارد. من از کودکی استقلالی بودم اما این باعث نمی‌شود که خدای نکرده به پیراهن تیم‌های دیگر که پوشیدم تعصب نداشته باشم. من هر جا که بازی کردم سعی کردم بهترین خودم باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین بچه خوب باکسی خودتک مقایسه نکن چون به هرحال شما امثال سهمیه هم نخواهید گرفت با این سرمربی وکمکها از هفته ۶و۷ حیا کن رها کن شروه میشه در ضمن مگه همونی نیستی که در ذول آهن بودی پس هیچی نیستی شنیدی دیاباته فسق کرده وقائدی هم میفروشن تو برگردی به جایی میرسی ازاین خبرها نیست برگرد همونجا پولتو بگیر مگه سرت درد میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو برو اول چهار کلمه سواد یاد بگیر یه مشت کلمه قلمبه سلمبه سر هم نکنی بعد نظر بده

    • پرویز

      در این دوره زمانه همه بازیکنان وقتی با یک باشگاه قرارداد می بندند ادعا می کنند استقلالی و یا پرسپولیسی بوده اند. کجا ماند اون اسطوره هایی مانند بهزادی حجازی مظلومی کاشانی که از روز اول در یک باشگاه صادقانه بازی کردند و اصلا مصاحبه هم نمی کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج